حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی

برد استقلال نشریه‌های عرب را منتقد کرد

برد استقلال نشریه‌های عرب را منتقد کرد

عملکرد استقلال و پرسپولیس با وجود نتیجه‌های کاملاً متفاوت دو تیم مورد ارزیابی رسانه‌های ورزشی آسیا به‌خصوص جهان عرب قرار گرفت.

به گزارش سفیرافلاک، نخستین روز از هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا با بازی‌های استقلال و پرسپولیس نمایندگان فوتبال ایران همراه بود. استقلال توانست ۳ بر ۰ الغرافه قطر را شکست دهد تا بردی قاطع کسب کرده و مورد تمجید رسانه‌های فوتبال آسیا قرار بگیرد.

الجزیره، الشرق‌الاوسط، قطر الیوم و کووره از رسانه‌هایی بودند که به بازتاب برد استقلال پرداختند و سه امتیاز این تیم را مقابل الغرافه کاملاً حق شاگردان جواد نکونام دانستند.

دراین‌بین نشریه مرکاتو با ارائه گزارش این بازی عنوان کرد: گل‌های استقلال به‌راحتی وارد دروازه الغرافه شد. این تیم با پیروزی در مرحله پلی‌آف مجوز حضور گرفت درحالی‌که استقلال پس از تساوی با ملوان و شکست مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر ایران راهی این بازی شد.

همچنین الرایه قطر با اشاره به شیوه بازی پدرو مارتینز از قصد این مربی برای بستن فضای بازی‌سازی استقلال خبر داد که در این امر موفق نشد تا آبی‌ها بار دیگر تجربه بردن ۳ بر ۰ مقابل الغرافه را تجربه کنند. تجربه‌ای که این‌بار در ورزشگاه شهدای شهر قدس به جای آزادی طعم آن چشیده شد.

تحلیل‌هایی که نشان از انتقاد آن‌ها به شیوه بازی الغرافه به‌خصوص در نیمه دوم مقابل استقلال دارد.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از