حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

بروجرد میزبان ۳ شهید گمنام می‌شود

بروجرد میزبان ۳ شهید گمنام می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: همزمان با ایام فاطمیه بروجرد میزبان ۳ شهید گمنام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سرهنگ احمد حسنوند صبح امروز در مراسم هماهنگی استقبال از شهدای گمنام که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده همزمان با ایام فاطمیه، پیکر پاک سه شهید گمنام وارد بروجرد می‌شود و مردم مؤمن و شهیدپرور این دیار، میزبان شهدای گمنام هستند.

وی افزود: روز دوشنبه ۲۰ آذرماه پیکر سه تن از شهدای گمنام وارد بروجرد می‌شود که مراسم تشییع از ساعت ۱۶ عصر از گلزار شهدا به سمت ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار می‌گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: بعد از مراسم استقبال و تشییع، مراسم شبی با شهدا پس از برگزاری نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

حسنوند گفت: در مراسم استقبال از شهدای گمنام، دو ایستگاه صلواتی در طول مسیر برپا خواهد شد و از مردم پذیرایی می‌گردد و همه تلاش‌ها به کار گرفته شود تا مراسم استقبال و شبی با شهدا به بهترین شکل برگزار گردد.

وی بیان کرد: در بروجرد مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود و سپس پیکر شهدا به استان انتقال داده خواهد شد که در شهرهای خرم‌آباد، الشتر و کوهنانی به خاک سپره می‌شوند.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید تلاش کرد تا بهترین خدمت را در این مراسم انجام دهیم و از خود شهدا مدد بگیریم. 

وی افزود: اولین مسئله اطلاع‌رسانی است که باید مردم در جریان قرار گیرند و تلاش شود تا حال و هوای معنوی ایجاد شود و در طول مسیر موکب‌هایی برپا خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از