حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

بیانات رهبری مسیر سربلندی را تسریع می‌بخشد

بیانات رهبری مسیر سربلندی را تسریع می‌بخشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بیانات رهبری مسیر پیشرفت و سربلندی را تسریع می‌بخشد و بسيجيان گوش به فرمان رهبری گام‌های خود را در مسیر ولایت و انقلاب، محکم‌تر برمی‌دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سرهنگ احمد حسنوند امروز در دیدار بسیجیان با رهبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارداشت: امروز جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و سایر بسیجیان از طریق ویدئو کنفرانس در این دیدار شرکت کردند که بیانات رهبری مسیر پیشرفت و سربلندی را تسریع می‌بخشد و به عنوان نقشه راهی برای همه بسیجیان در ادامه مسیر انقلاب است.

وی افزود: بسیجیان از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان ره‌توشه‌ای برای حرکت پرشتاب‌تر در مسیر انقلاب بهره می‌برند و از رهنمودهای رهبری برای اقدامات و فعالیت‌های بسیج استفاده می‌نمایند تا بتوانند در این راه محکم‌تر قدم بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه بسیجیان همیشه گوش به فرمان ولایت‌فقیه هستند، تصریح کرد: از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون، بسیجیان به عنوان پرچمدار دفاع از ارزش‌ها، محرومیت‌زدایی، کمک به انسان‌ها در مواقع بحرانی، خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌ها در صحنه حضور داشتند و در این مسیر با ولایت‌پذیری و با بصیرت برای سربلندی و پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

حسنوند با اشاره به گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل بسیج، این تفکر مهم در جهان اسلام گسترش یافته و جوانان مخلص و خدایی در بسیاری از کشورها با تاسی از فرهنگ بسیج توانسته‌اند در مسیر اسلام حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز با جان و دل فرامین رهبری را پذیرفتند و بار دیگر با رهبری تجدید بیعت نمودند و اعلام کردند که پای دفاع از ارزش‌ها و انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اجتماع دختران حاج قاسم گفت: اگرچه حاج قاسم به شهادت رسیده ولی یاد و نام این بزرگ مرد در همه اذهان وجود دارد و امروز دختران بروجردی با حضور خود اعلام کردند که ادامه دهنده راه شهدا هستند و تدابیر بسیج را در حوزه حجاب و عفاف در سطح جامعه به کار می‌گیرند تا با اجرای برنامه‌های مختلف بتوانند نشان دهند که حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از