حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

بیان دستاوردهای انقلاب امیدآفرینی را افزایش می‌دهد

بیان دستاوردهای انقلاب امیدآفرینی را افزایش می‌دهد

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: بیان دستاوردهای انقلاب، امیدآفرینی را در جامعه و در بین نسل جوان افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در مورد کارکردهای انقلاب اسلامی ایران از جنبه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و علمی می‌توان این موضوع را بررسی کرد که پیروزی انقلاب، دستاوردهای شگرفی داشته است.

وی افزود: در حوزه علم و فناوری، بر اساس آمارها ایران طی این سال‌ها به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است، در حوزه دفاعی و نظامی، پیشرفت‌های ایران قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست، همچنین در حوزه بهداشت، درمان و سلامت، ایران در جایگاه بالایی قرار گرفته و گسترش دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی گویای این مطلب است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب، زیرساخت‌های مناسبی برای بسیاری از مناطق در نظر گرفته شد، تصریح کرد: بعد از انقلاب زیرساخت‌هایی مانند آب و برق، گاز و تلفن، جاده و راه‌آهن در سراسر کشور گسترش یافت و امروز دورترین و محروم‌ترین روستاها هم از این امکانات برخوردار هستند.

شمسی‌فر عنوان کرد: امروز ایران در حوزه سیاسی و امنیتی به جایی رسیده که در منطقه بسیار تاثیرگذار است که این نشان‌دهنده پیشرفت و اقتدار کشور است و به برکت خون شهدا این کشور از امنیت بالایی برخوردار می‌باشد.

وی یادآورشد: در حوزه عدالت اجتماعی، تلاش شد تا امکانات در اختیار همه قرار گیرد و فقر ریشه‌کن شود، همچنین در حوزه آموزشی، شرایط تحصیل برای بسیاری از دانش‌آموزان روستاهای دورافتاده فراهم گردید که اینها نمونه‌ای از عدالت اجتماعی است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه خیلی‌ها باور نداشتند که ایران بتواند به چنین موفقیت‌هایی دست یابد، ادامه داد: به برکت پیروزی انقلاب و خون شهدا شاهد پیشرفت روز افزون کشور هستیم تاجایی که تا قبل از انقلاب، ایران کشوری بود که از بسیاری مولفه‌های پیشرفت عقب مانده بود ولی با پیروزی انقلاب تلاش برای پیشرفت در کشور مهیا شد.

شمسی‌فر خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان جنگ تحمیلی، تحریم، فتنه و توطئه‌های زیادی را برای کشور طراحی کردند ولی به اهداف خود نرسیدند و هر ساله جشن پیروزی انقلاب را باشکوه‌تر از سال قبل جشن می‌گیریم و به خود می‌بالیم که در کشوری هستیم که چنین موفقیت‌هایی حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است، گفت: دشمن نمی‌خواهد جوانان ما از این پیشرفت‌ها مطلع شوند و یکی از بخش‌های جهادتبیین این است که دستاوردها را در هر حوزه‌ای به خوبی بیان کرد و بیان دستاوردهای انقلاب، امیدآفرینی را در جامعه افزایش می‌دهد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصربح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دختران و بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف توانستند در صحنه‌ها حضور داشته باشند و بانوان این سرزمین با پوشش اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها با اقتدار ایستاده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از