حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

بیمارستان نیایش ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان نیایش ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیمارستان نیایش ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌گردد.

به گزارش سفیرافلاک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، علی فرهادی با تشریح ابعاد گسترده خدمت در دانشگاه، اظهارداشت: مجموعه مدیریتی توانمند دانشگاه علیرغم تحریم‌های ظالمانه و کمبود اعتبارات اما شاهد رضایتمندی مردم در بخش‌های بهداشت و درمان و عرصه‌های دیگر هستیم.

وی افزود: دانشگاه در عرصه‌های متفاوت بهداشتی، درمانی، آموزشی تحقیقاتی، خدماتی و فرهنگی مشغول خدمت‌گذاری است و شاهد توسعه همه ابعاد هستیم و همه خطوط را پیش برده‌ایم که با ارزش‌ترین خدمات در حوزه سلامت برای مردم همواره رقم خورده است.

فرهادی بیان کرد: در سال گذشته ۶۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان تکمیل و راه‌اندازی شده و در حال حاضر نیز با برنامه‌ریزی مستمر و پیگیری، ابر بیمارستان نیایش تا ۶۰ درصد رشد فیزیکی داشته و به ۵۵۰ تخت بیمارستانی نیز ارتقا داده شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان نیایش تا پایان ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود که این سرعت و دقت در نوع خود در استان بی‌نظیر بوده است و به جمع بیمارستان‌های استان اضافه خواهد شد. 

معاون توسعه دانشگاه تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم پرداخت مطالبات کارکنان است که در ماه‌های آتی شاهد خبرهای خوبی در این عرصه خواهیم بود تا فواصل پرداخت‌ها نیز کوتاه‌تر خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از