حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

تأکید بر ساخت اماکن ورزشی تخصصی

تأکید بر ساخت اماکن ورزشی تخصصی

وزیر ورزش ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را مورد توجه قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احمد دنیا مالی که صبح امروز به‌منظور بازدید از ورزشگاه تختی در شرق تهران حضور پیدا کرده با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات این مجموعه، استاندارسازی زمین‌های چمن ورزشگاه‌ها را به‌صورت مدرن و با استفاده از ماشین‌های کاشت چمن‌ به‌روز مورد تأکید قرار داد.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در این مجموعه، به کارهای باقی‌مانده برای رسیدن به شرایط کاملاً استاندارد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم این مکان برای میزبانی رویدادهای مختلف به حداکثر آماده‌سازی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفته در حوزه زیرساخت‌های ورزشی پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: مجموعه‌های ورزشی بسیار خوبی در طول سال‌های گذشته ساخته شده که باید مردم در جریان آن‌ها قرار بگیرند و امیدوارم رسانه‌ها و صداوسیما در انجام این مهم اقدام لازم را صورت بدهند و امیدآفرینی کنند.

وی ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را موردتوجه قرار داد و گفت: با توجه به ضوابط سخت‌گیرانه مجامع بین‌المللی ورزشی در ساخت‌وسازها، بازسازی‌ها و نوسازی‌ها باید تمامی جزئیات مدنظر قرار بگیرد.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از