حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج کارگری لرستان:

بسیج الگوی بسیاری از ملت‌ها شده است

بسیج الگوی بسیاری از ملت‌ها شده است

مسئول بسیج کارگری لرستان گفت: در بسیاری از جوامع و ملت‌ها از الگوی بسیج الگوبرداری شده است.

حجت‌اله نریمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: رسالت اصلی بسیج خدمت صادقانه، حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و در نهایت صدور دستاوردها و ارزش‌های انقلاب به ملت‌های آزاده جهان است.

وی عمل به موقع و توجه به شرایط جامعه به ویژه در بحران‌ها را یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج و بسیجی دانست و افزود: نهاد بسیج که خود به دستور امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی در آذر ماه سال ۵۸ تشکیل شد همواره گوش به فرمان ولایت فقیه است و هرگاه گره‌ای در کار مردم بیفتد در همان زمان و مکان اقدام به گره‌گشایی و نقش‌آفرینی و خدمت‌رسانی به مردم می‌کند و به این خدمت صادقانه و بی‌منت افتخار می‌کند.

مسئول بسیج کارگری لرستان عنوان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و پیشبرد اهداف و ارزش‌های انقلاب احساس تکلیف انقلابی کرده و در جامعه به دنبال تلاش جهت پیشرفت انقلاب و امیدآفرینی است و اگر دقت شود می‌بینیم در بسیاری از جوامع و ملت‌ها از بسیج الگوبرداری شده است.

وی بیان کرد: بسیج با توجه به اینکه از بطن و متن مردم است لذا مشکلات و معضلات جامعه و مردم را بهتر می‌شناسد و در تمام عرصه‌ها با توجه به نیاز جامعه و مردم همیشه پیش‌قدم بوده و از اینکه بتواند گره‌ای از مشکلات مردم را مرتفع کند، دریغ نمی‌کند.

نریمانی گفت: با توجه به موقعیت سوق‌الجیشی و استراتژیک ایران حتی به اذعان دشمنان انقلاب و ایران، تقویت بنیه دفاعی کشور امری الزامی است، همانطور که می‌دانید استکبار جهانی همواره به ایران عزیز ما چشم طمع داشته است و علاوه بر این دیدگاه استکبار جهانی، بی‌لیاقتی پادشاهان در حکومت‌های پیشین سبب شده در هر برهه‌ای بخشی از کشور عزیزمان جدا شود اما به برکت تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و با تقویت بنیه دفاعی کشور به‌ویژه در حوزه موشکی که با هدف بازدارندگی بوده، سبب شده که با توجه به شرایط جنگ هشت ساله دفاع مقدس و تحریم‌های همه جانبه علیه انقلاب حتی یک وجب از خاک این میهن عزیزمان را نتوانند جدا کنند لذا مردم نیز از این اقتدار رضایت دارند و به این اقتدار افتخار می‌کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که بیان شد از اهداف انقلاب اسلامی دفاع از ارزش‌های اسلامی در هر جای کره خاکی است که یکی از این ارزش‌ها دفاع از مظلومان است و امروز فلسطین دیگر یک محدوده جغرافیایی نیست بلکه فلسطین در قلب مردم آزاده جهان جای دارد.

مسئول بسیج کارگری لرستان گفت: امروزه ملت‌ها بیدار شده‌اند و حمایت از فلسطین را یک آرمان می‌دانند و مطالبات و تظاهرات مختلف شکل گرفته در کشور و حتی کشورهای حامی اسرائیل در انگلیس و آمریکا این ادعا را تایید می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از