حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
امیر خوش‌ قلب خبرداد:

تحول در پدافند هوایی

تحول در پدافند هوایی

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز در شبکه یکپارچه پدافند هوایی برای دفاع از آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمامی تجهیزات با کارآیی بسیار بالا و قابل رقابت با سامانه‌های به‌نام جهانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌ قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا اظهار داشت: امروز، پس از گذشت سالیان طولانی از هشت سال دفاع مقدس، هم تجربیات آن دوران و هم نیازمندی‌های آن زمان به واقع به عرصه تولید رسیده است.

وی افزود: با همتی که عزیزان ما در نیروی پدافند هوایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین دانشگاه‌ها داشته‌اند، به مرحله‌ای رسیده‌ایم که تمامی نیازهای ما به صورت بومی تأمین و ساخته می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: الحمدلله امروز شاهد این هستیم که در شبکه یکپارچه پدافند هوایی برای دفاع از آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمامی تجهیزات بومی، شبکه‌پذیر و با کارآیی بسیار بالا و قابل رقابت با سامانه‌های به‌نام جهانی هستند.

 

رونمایی از تجهیزات بومی پیشرفته پدافند هوایی به زودی

امیر یوسفی خوش‌قلب با اشاره به زمان رونمایی از تجهیزات جدید گفت: ان‌شاءالله کارهای بسیار خوبی در حال انجام است و با توجه به هفته نیروی پدافند هوایی و همچنین هفته دفاع مقدس حتما مقامات عالی‌رتبه درباره این موضوع صحبت خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از