حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تدبیر امام خمینی (ره) به بشریت هویت بخشید

تدبیر امام خمینی (ره) به بشریت هویت بخشید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تدبیر امام خمینی (ره) به بشریت، انسانیت و به‌ویژه ملت ایرانی که با همه وجود تحت ظلم و ستم رژیم ستمشاهی قرار گرفته بودند، هویت بخشید.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهارداشت: بر اساس فرموده‌های علمای دین از جمله مرحوم آیت‌الله اراکی که فرمایش کرد امام (ره) از جنس و خمیره انبیاء بود، امام (ره) تبلور حاکمیت خداوند و رسولان الهی بر روی زمین بود که حقیقتاً به بشریت حاضر هویت بخشید.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، انقلابی فراتر از جغرافیای مکان و زمان به وجود آورد چون علاوه بر جغرافیای مکانی که حوزه آسیا را در بر بگیرد در عین حال همه مغزها را تسخیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: تدبیر امام خمینی (ره) به بشریت، انسانیت و به‌ویژه ملت ایرانی که با همه وجود تحت ظلم و ستم رژیم ستمشاهی قرار گرفته بودند، هویت بخشید.

وی بیان کرد: رژیم شاهنشاهی هر طوری که می‌خواست مدیریت، بی‌احترامی، اهانت و توهین می‌کرد و مانع رشد جوانان و همچنین مانع رشد و تعالی مردم شده بود به‌طوری که اگر دانشجویی در سرزمین ایران رشد علمی پیدا می‌کرد یا باید تبعید می‌شد یا باید سکوت اختیار می‌کرد و یا او را ساکت می‌کردند و این از جمله تدبیر دولت قبل از جهموری اسلامی ایران بود.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: امام خمینی (ره) با بررسی این وضعیت و با برنامه‌ریزی، مدیریت و الگوگیری از قرآن و ائمه اطهار (ع) و با همراهی یارانی که در شکل‌گیری انقلاب نقش داشتند، زمینه رشد و تعالی این انقلاب را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: امام (ره) در رابطه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی تعبیر زیبایی داشتند و فرمودند انقلاب اسلامی همه قله‌ها را فتح و همه مرزها را فتح خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که در کشورهای مختلف از این ایده و عقیده انقلاب اسلامی بهره می‌گیرند و همه آزادی‌خواهان دنیا از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند و هر آزادی‌خواهی در اقصی نقاط دنیا الگوی خود را حکومت ایران اسلامی و انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

وی اظهارداشت: در یمن، فلسطین، افغانستان، عراق، سوریه و سایر کشورهای می‌بینیم که  بهترین الگوی آنها رهبر ایران و بهترین الگوی جبهه و محور مقاومت مملکت، ایران اسلامی و فرزندان و سربازان امام (ره) و ولایت‌اند.

حجت‌الاسلام غلامی افزود: انگلیس و آمریکا با حمایت عربستان و کشورهای مختلف عربی در یمن مستقیاً ورود به جنگ داشتند اما همان روزی که بمباران‌ها شکل می‌گیرد مردم یمن با تمام وجود به مرکز کشور و صنعا می‌آیند و ضمن اعلام انزجار از آمریکا، انگلیس و حامیانشان، از مظلومیت غزه و فلسطین حمایت می‌کنند که این همان رشد، تعالی و ارتقاء، شان، منزلت، انسانیت و ارزشی بود که امام (ره) به بشریت داد و امروز الگو شده است.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم برای مدیریت دینی، اسلامی و رعایت عدالت یک الگوی موفق را به دنیا معرفی کنیم، حکومت انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهانش اشاره کرد و گفت: همراهی بیش از ۱۰۰ کشور در مراسم وداع، تشییع پیکر و ابراز تاسف و همدلی با رهبر معظم انقلاب و مردم ایران نشان‌دهنده دیپلماسی قوی دولت جمهوری اسلامی ایران و حمایت از مظلوم در اقصی‌نقاط دنیاست. 

وی تصریح کرد: باید به رئیس جمهور شهید و عزیزمان که در مرکز سازمان ملل و در همان زمانی که به قرآن اهانت می‌شود و در مراکز کشورهای مختلف به قرآن توهین می‌شود و قران را آتش می‌زنند ادعای احترام کنیم که قرآن را بالای سر می‌گیرد و پرچمدار برافراشته شدن قرآن در بین ملل مختلف می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: اگر در اروپا بیداری جوانان را می‌بینیم بعد از نامه مقام معظم رهبری بوده است و اخیراً نیز حضرت آقا نامه‌ای به دانشجویان آمریکایی فرستادند که در آن نامه دعوت، راهنمایی و ارشاد کردند که از نظر نظامی، اعتقادی و سیاسی نشانه اقتدار به تمام معنای حکومت انقلاب اسلامی با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از