حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/09 شمسی | 2024/09/30 میلادی
تربیت‌شدگان مکتب حزب‌الله مقتدرانه‌تر راه را ادامه می‌دهند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

تربیت‌شدگان مکتب حزب‌الله مقتدرانه‌تر راه را ادامه می‌دهند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: تربیت‌شدگان مکتب شهید سید حسن نصرالله و حزب‌الله، مقتدرانه‌تر راه را در جبهه مقاومت ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: آنچه در این روزها شاهدیم، در واقع یک جنایت وحشتناک و ضدبشری از طرف رژیم‌صهیونیستی بود که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت و در راس آن‌ها، دبیرکل مجاهد، سید حسن نصرالله بود که برای همه دوستداران این جبهه، غمی را ایجاد کرد.

وی افزود: حزب‌الله در عمر خود ترورهای زیادی را از سوی رژیم‌صهیونیستی دیده است لذا این رژیم غاصب، از دست حزب‌الله نمی‌تواند فرار کند چرا که حزب‌الله دارای قدرت بزرگی است که از ذخایر عظیم و قدرتی خود هنوز استفاده نکرده است و رژیم جعلی توجه داشته باشد که با چنین اقداماتی نمی‌تواند روحیه حزب‌الله را تضعیف کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه حزب‌الله یک مکتب است، تصریح کرد: حزب‌الله قائم به یک شخص نیست بلکه یک مکتب، روش و تفکر است، در واقع یک سازمان مستحکم و آموزش‌دیده با طرفداران زیادی از کشورهای اسلامی است.

درویشی بیان کرد: آنچه که رژیم‌صهیونیستی به عنوان بمب به کار گرفت و بر سر مردم لبنان ریخت، بمب‌هایی است که ساخت آمریکا بوده و رژیم‌صهیونیستی مجری این کار بوده است و جنایت‌های آمریکا توسط این رژیم کودک‌کش اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید سید حسن نصرالله موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود، گفت: ملت لبنان متحدتر از همیشه در صحنه حضور دارند و به زودی شاهد زوال و نابودی این رژیم غاصب خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله انسانی مجاهد بود که در طول این سال‌ها جانانه برای اقتدار جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان ایستاد و در همین مسیر به شهادت رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از