حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون عمرانی استاندار لرستان:

تفاهم‌نامه قطعه دوم آزادراه خرم‌آباد- اراک منعقد شد

تفاهم‌نامه قطعه دوم آزادراه خرم‌آباد- اراک منعقد شد

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: تفاهم‌نامه ساخت قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک بین استانداران لرستان و مرکزی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» از روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند اظهارداشت: قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک به‌زودی عملیاتی می‌شود و تفاهم‌نامه پروژه بین استانداران لرستان و مرکزی منعقد شد.

وی افزود: طی جلسه‌ای که چند روز اخیر در دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با حضور استانداران لرستان و مرکزی برگزار شد، موضوع ادامه ساخت و تکمیل پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: بعد از توافق، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداران منعقد شد که بر اساس آن ادامه روند ساخت این آزادراه، بخشی از اعتبار آن با مشارکت لرستان و مرکزی از طریق منابع مالی این دو استان و باقیمانده توسط دولت تامین خواهد شد.

دالوند با بیان اینکه قرارگاه خاتم مجری این پروژه است، گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌آید که در رشد و توسعه منطقه نقش مهمی دارد و پس از اصلاح قرارداد بین شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم به‌زودی شاهد ادامه روند ساخت آزادراه خرم‌آباد- اراک خواهیم بود.

وی افزود: قطعه اول این طرح به‌طول ۶۵ کیلومتر اجرا و قطعه دوم آن به‌طول ۶۷ کیلومتر است که ۱۳کیلومتر آن در حوزه لرستان و ۵۴ کیلومتر در حوزه استان مرکزی قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از