حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
امام جمعه بروجرد:

تقویت جبهه مقاومت دشمن را عصبانی کرده است

تقویت جبهه مقاومت دشمن را عصبانی کرده است

امام جمعه بروجرد گفت: تقویت جبهه مقاومت دشمن را عصبانی کرده است و با اقتدار روزافزون این جبهه، به زودی دشمنان نابود می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: بیش از هفت دهه است که ظالمان در سرزمین فلسطین، کودکان و مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند و با ایستادگی این ملت و جبهه مقاومت، دشمنان به زودی نابودی می‌شوند.

وی با اشاره به هفته وحدت، افزود: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی هستند اما پیروزی انقلاب اسلامی ایران به این تفرقه پایان داد و با این اقدام، تلاش‌های دشمن را در رسیدن به هدف شومی که داشتند بی‌ثمر گذاشتند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر رئیس‌جمهور ایران به کشور عراق، گفت: این سفر نتایج مثبتی از جمله تقویت جبهه مقاومت داشت که سبب شده تا دشمنان از این دیدارها و سفر عصبانی شوند.

حسینی بیان کرد: این سفر از ابعاد سیاسی، امنیتی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و باتوجه به اینکه حمایت از مظلومان عالم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است لذا این مهم مدنظر دولت قرار دارد.

وی رعایت حجاب را در آستانه سال تحصیلی جدید بسیار ضروری برشمرد و یادآور شد: دانشجویان و دانش‌آموزان به امر حجاب و عفاف توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این زمینه، معلمان علاوه بر آموزش امر تعلیم علوم و دانش، باید به رسالت خود را در راستای ضرورت و آگاهی‌بخشی رعایت حجاب عمل نمایند.

امام جمعه بروجرد روز شعر فارسی را فرصتی برای توجه ویژه به این مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر گسترش و رواج زبان فارسی در جهان بسیار تاکید دارند و امروز وظیفه داریم تا در این راستا اقدام کنیم.

حسینی با اشاره به مشکل نساجی بروجرد خاطرنشان کرد: کارگران این واحد تولیدی مدت‌هاست که گرفتار مشکلاتی هستند و چندین‌بار از مسئولان درخواست شده تا در راستای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنند که لازم است تا چند نفر از کارگران به تهران بروند و مشکلات خود را مطرح و پیگیری نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از