حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان مطرح کرد:

تقویت پشتوانه کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

تقویت پشتوانه کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه اعتباری کشور را در سطوح بین‌المللی تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات لیله‌القدر انقلاب است، اظهارداشت: لیله‌القدر در اوج سلامت و بهبود کامل است بنابراین باید مجریان انتخابات تلاش کنند هرگونه شائبه را از اعمال مافیای ثروت و قدرت در انتخابات برطرف کنند.

وی با تأکید بر اینکه لیله‌القدر ابعاد بسیار مضاعف مردمی دارد و باعث خیر و برکت است، افزود: انتخابات از هزار روز مانند خود بهتر است که می‌تواند نتایج مستمر تاریخی برای ما داشته باشد، انتخابات امر مبارکی است که اگر درست محقق شود برکات در جهت‌گیری کلی کشور و جهت‌گیری در سلامت اقتصادی کشور مشخص می‌شود. 

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان با اشاره به نقش انتخابات در ایجاد امنیت، تصریح کرد: در کشوری که مشارکت مردمی کم شود استکبار جهانی رژیم و ساختار آن حکومت را دچار اختلال می‌کند، هدف دشمن این است که با کم کردن مشارکت مردم ساختار حکومت و کل جامعه را مورد بمباران نظامی و تبلیغاتی قرار دهد.

حجت‌الاسلام خدایی بیان کرد: انسان نباید در لیله‌القدر خواب بماند یعنی باید راه‌های نفوذ دشمن را بشناسیم، مجلس می‌تواند یکی از منافذی باشد که دشمن به آن نفوذ می‌کند بنابراین باید در انتخابات مراقب باشیم چه افرادی وارد مجلس می‌شوند زیرا اگر نامحرمان وارد مجلس شوند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به نظام اسلامی وارد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما اطاعت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را با حضور در انتخابات نشان می‌دهیم، عنوان کرد: فردی که در انتخابات شرکت می‌کند با صدای بلند فریاد می‌زند که اصل و ساختار کلی نظام را قبول دارد اما دشمن قصد دارد نظامی که بر پایه اهداف و آرمان‌های اسلامی است وجود نداشته باشد زیرا نظام اسلامی را مانع تحقق اهداف شوم خود می‌داند.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: فردی که می‌خواهد پیام دلگرمی را به مدیران دلسوز بدهد باید در انتخابات شرکت کند، حضور مردم در انتخابات مسئولان را دلگرم می‌کند که مشکلات اقتصادی و تحریم را با قدرت بیشتری پشت سر بگذارند و این موضوع برای دشمن ناخوشایند است.

حجت‌الاسلام خدایی یادآور شد: نمایندگان قوی، متخصص، متعهد و ولایی می‌توانند با طرح و ایده‌های نو و با حل مشکلات اقتصادی منشأ خیر و برکت در کشور شوند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه اعتباری کشور را در سطوح بین‌المللی تقویت می‌کند و قدرت چانه‌زنی مدیران عالی کشور را برای حل مشکلات اقتصادی بالا می‌برد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از