حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/07/19 شمسی | 2024/10/10 میلادی
تمرکز تیم ملی ایران در تاشکند مهم است
کارشناس فوتبال ایران:

تمرکز تیم ملی ایران در تاشکند مهم است

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اهمیت بازی امروز ایران و ازبکستان گفت: پیروزی در بازی‌های این‌چنینی تمرکز بالای ذهن را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، کاظم محمودی درباره بازی امروز پنجشنبه تیم ملی ایران و ازبکستان در هفته سوم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: تاریخچه بازی‌های دو تیم نشان‌دهنده پیشرفت ازبکستان است. آن‌ها ساختار خود را از یک دهه پیش تغییر دادند تا بتوانند امروز در فوتبال آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند. وقتی مقابل چنین تیم‌هایی که هر روز پیشرفت را سرلوحه خود قرار داده‌اند بازی دارید باید انرژی و انگیزه کافی هم داشته باشید.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: تمرکز کافی برای بازی با ازبکستان می‌تواند چاره‌ساز شود. میزبان سال‌هاست که ایران را نبرده است و حالا با توجه به اعتمادبه‌نفسی که با دو تساوی قبلی در رویارویی‌هایی گرفته است می‌خواهد سه امتیاز را دشت کند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران درباره عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی‌های قبل و تأثیر آن در روحیه آن‌ها تأکید کرد: فوتبال آسیا خیلی به هم نزدیک شده است. بااین‌حال فکر می‌کنم تدبیرهای فنی آقای قلعه‌نویی و همکارانش در تیم ملی ایران با توجه به شناخت کافی از ازبکستان باعث شود باز هم به یک برد خیلی مهم برسیم.

محمودی تصریح کرد: نتیجه بازی‌هایی که تیم‌ها از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند می‌تواند با کوچک‌ترین فرصت گلزنی تغییر کند. باید قدر موقعیت‌های خودمان را بدانیم و خیلی هوشمندانه در بازی دفاعی کار کنیم. با نهایت احترام به ازبکستان که نسل خوبی را هم در اختیار دارد معتقدم تیم ملی ایران با ارائه بازی معقولانه همیشگی می‌تواند آن‌ها را در تاشکند شکست دهد.

او با انتقاد از برگزاری بازی‌های بین‌المللی فوتبال ایران در زمین ثالث تا اطلاع ثانوی گفت: من این تصمیم را مدیریتی می‌دانم اما فکر می‌کنم جانب انصاف رعایت نشد. مشکل زمین‌داریم اما مشکل میزبانی نداریم. امیدوارم خیلی زودتر این موضوع هم حل شود تا طرفداران فوتبال ملی و باشگاهی از بازی تیم‌های خود لذت ببرند.

انتهای خبر/

منبع: مهر

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از