حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مسئول بسیج دانشجویی لرستان مطرح کرد:

تمرکز جنگ ترکیبی، آلوده کردن ذهن جوانان بود

تمرکز جنگ ترکیبی، آلوده کردن ذهن جوانان بود

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: تمرکز دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته، آلوده کردن ذهن جوانان بود.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به حوادث سال گذشته و جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور، اظهارداشت: دشمن با برنامه‌ریزی مدونی که داشت، فتنه و توطئه جدیدی را به بهانه حمایت از حقوق زنان با شعار «زن، زندگی، آزادی» آغاز کرد.

وی افزود: جنگ ترکیبی سال گذشته دشمن چند وقتی طول کشید و دشمن در این فرصت از پروژه کشته‌سازی، انتشار اخبار و فیلم‌های کذب و دروغ استفاده کرد تا بلکه بتواند به هدفی که در نظر داشتند، برسند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه هدف دشمن آلوده کردن و انحراف افکار مردم خصوصاً نسل جوان بود، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته از ابزار رسانه و فضای مجازی برای دور کردن افکار جوانان از واقعیت‌ها استفاده کرد و متاسفانه اذهان برخی از جوانان آلوده شد.

کریمی بیان کرد: در اغتشاشات سال گذشته، جوانان زیادی با تاسی از شهدا در مسیر دفاع از امنیت کشور جان خود را تقدیم کردند که از استان لرستان نیز چند نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نشان دادند برای دفاع از ارزش‌ها همچنان آماده جانفشانی هستند.

وی عنوان کرد: در جنگ ترکیبی سال قبل، طولی نکشید که دست دشمن رو شد و چهره مکار و فریبنده دشمن برای همه نمایان گردید و معاندان به خوبی متوجه شدند که مردم به عنوان پشتیبان و مدافع انقلاب و نظام همیشه در صف اول قرار دادند و اجازه نمی‌دهند توطئه‌های دشمن در راستای ضربه به نظام تحقق یابد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: اگرچه دشمن در فضای مجازی و حقیقی هزینه‌های زیادی را به بهانه دفاع از حقوق زنان صرف کرد اما در نهایت شکست خوردند و ایستادگی ملت ایران درس خوبی به دشمن داد که همیشه در صحنه دفاع از ارزش‌ها حضور دارند.

کریمی عنوان کرد: امسال هم دشمنان تلاش داشتند تا در سالگرد این توطئه بتوانند کشور را به آشوب بکشانند اما علیرغم همه برنامه‌ریزی دشمن، هیچ کسی به آنها توجهی نکرد و ثابت شد که انقلاب اسلامی ایران روز به روز مستحکم‌تر در مسیر خود حرکت می‌کند و زوال و نابودی دشمنان تسریع یافته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از