حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

مشارکت مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌شود

مشارکت مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌شود

استاندار لرستان گفت: مشارکت مردم در انتخابات لبیک به ندای ولایت و سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

ابوطالب شفقت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات در استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه سطح انتخابات ریاست جمهوری است برنامه‌ریزی در سطح کشور انجام می‌شود در استان نیز مراحل اجرایی و نظارتی انجام و همه دستگاه‌های نظارتی در سطح استان لرستان آمادگی دارند و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران، هیات‌های اجرایی برگزاری انتخابات را تعیین کردند، افزود: همه تجهیزاتی که در انتخابات گذشته استفاده شده برای بروزسازی به تهران انتقال داده شده که بروزسازی انجام و با هماهنگی لازم هیات نظارت به استان برگشته است.  

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تجهیزات تدارکاتی و فنی انتخابات طی روزهای گذشته به استان آمده و تحویل فرمانداری‌ها شده است، عنوان کرد: شهرستان‌های استان آمادگی برگزاری انتخابات را دارند و فقط برنامه اجرا و امنیتی باقی‌مانده است. 

وی بیان کرد: برای تامین امنیت انتخابات شورای تامین در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده و نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد.

شفقت گفت: پشتیبانی و تدارکات روز برگزاری انتخابات باقی‌مانده که همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با فرمانداری‌ها هستند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم لرستان حماسه‌ای که در انتخابات‌های گذشته خلق کردند را تکرار کنند. مردم در تشییع پیکر و برگزاری مراسمات عزاداری شهدای خدمت حماسه آفریدند، امیدواریم حماسه حضور را نیز استمرار ببخشند چرا که حضور در انتخابات سبب اقتدار نظام و کشور شده و خدمت بهتر به مردم را در پی‌دارد. 

استاندار لرستان با بیان اینکه مشارکت جدی مردم در انتخابات لبیک به ندای ولایت و سبب اقتدار جمهوری اسلامی است، یادآورشد: رئیس جمهوری انتخاب کنیم که مسیر خدمت را ادامه دهد، مسیر خدمت مشخص است، مسیر ولایت و خدمت به همه مردم و تعامل درست با کشورهای همسایه، ایجاد اقتدار برای جبهه مقاومت و مبارزه جدی با دشمنان اسلام و ایران است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور جدی در پای صندوق‌های رای وفاداری خود به نظام، ولایت و شهدای خدمت را نشان می‌دهند، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی موظف هستند دولت را در برگزاری انتخابات یاری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از