حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
مسئول گروه جهادی شهید احمد کاظمی مطرح کرد:

تهیه ۱۲ مستند توسط گروه جهادی شهید کاظمی

تهیه ۱۲ مستند توسط گروه جهادی شهید کاظمی

مسئول گروه جهادی شهید احمد کاظمی گفت: ۱۲ مستند از فعالیت گروه‌های جهادی، سال گذشته توسط گروه جهادی شهید کاظمی تهیه شد.

سجاد رشنو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: گروه‌های جهادی ما عمدتاً از گروه‌های دانشجویی هستند اما دامنه فعالیت‌شان بستگی به محلات و اهداف مورد نظر دارد و هر گروهی متناسب با برنامه‌های خود فعالیت می‌کند، گروه‌های جهادی در زمینه‌های رسانه‌ای، عمرانی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر زمینه‌ها کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

وی افزود: گروه جهادی شهید احمد کاظمی یک گروه جهادی رسانه‌ای است که علاوه بر مناطق محروم حاشیه شهر در شهرستان‌ها حضور دارد و تقریباً چهار سال است که فعالیت می‌کند.

مسئول گروه جهادی شهید احمد کاظمی تصریح کرد: این گروه جهادی معمولاً به عنوان یک گروه رسانه‌ای در کنار سایر گروه‌های جهادی پوشش خبری و مستندسازی سایر گروه‌های جهادی را برعهده دارد، علاوه بر این در بخشی از فعالیت‌هایش جهاد تبیین، سواد رسانه‌ای و روشنگری را در جامعه هدفش انجام می‌دهد.

رشنو بیان کرد: بخشی از کار ما جهاد تبیین و سواد رسانه است که در مناطق حاشیه شهر انجام می‌شود، در سال گذشته نشست‌های مختلفی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و بالغ بر ۱۲ مستند از کار و فعالیت گروه‌های جهادی تهیه شد.

وی عنوان کرد: در گذشته عمده فعالیت‌ها در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و پزشکی انجام می‌گرفت اما اکنون آگاه‌سازی، یادگیری و آموزش انجام می‌شود برای مثال به کشاورزان آموزش‌های مختلف داده می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از