حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/21 شمسی | 2024/05/10 میلادی
مدیرعامل سازمان ملی مسکن خبر داد:

تامین ۴۵هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن

تامین ۴۵هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی مسکن گفت: تاکنون ۴۵ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور تأمین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ارسلان ملکی در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در بخش نهضت ملی در کل کشور ۴۵ هزار هکتار زمین تامین شده و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه جوانی جمعیت و واگذاری زمین نیز، سال گذشته ۷۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده و امسال هم مشمولان این طرح، زمین‌هایی را که تأمین شده دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان ملی مسکن با اشاره به اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در لرستان، عنوان کرد: در لرستان، تأمین زمین در برخی از شهرها با تاخیر مواجه شده و برای همه متقاضیان زمین تهیه نشده است که در این راستا تدبیری خواهد شد تا مابقی اراضی طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف شود.

ملکی بیان کرد: در بروجرد این پروژه در حال اجراست ولی با مشکلاتی از جمله تسهیلات و آماده‌سازی همراه است که این مشکلات در شورای مسکن مطرح می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح چند بخش دارد که یکی زمین است، بخشی آورده مردم و بخشی تسهیلات است لذا آنچه دولت پیگیری می‌کند تسهیلات بوده و علاوه بر این نیز در حوزه زیرساخت هم کمک می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی مسکن خاطرنشان کرد: جوانی جمعیت طرحی است و هرچه زمین تأمین شود، تحویل متقاضیان داده می‌شود که در بروجرد مشکلی در این راستا وجود ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از