حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد:

توقیف محموله ۵۰ میلیارد ریالی قاچاق در لرستان

توقیف محموله ۵۰ میلیارد ریالی قاچاق در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان اظهارداشت: یک‌دستگاه تریلر کشنده حامل بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی لرستان توقیف شد.

به گزارش سفیرافلاک، سردار یحیی الهی صبح امروز در جمع خبرنگاران به توقیف یک‌دستگاه تریلر کشنده حامل کالای قاچاق اشاره کرد و اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی با همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) از حمل کالای قاچاق با یک‌دستگاه تریلر کشنده مطلع شدند.

وی با بیان اینکه این تریلر کشنده از استان‌های جنوبی بارگیری شده بود افزود: ماموران طی چندین ساعت کار اطلاعاتی محموله مورد نظر را در یک عملیات در محورهای مواصلاتی استان توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور ۱۳ هزار و ۴۲۶ قلم ظروف آشپزخانه قاچاق کشف شد عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

الهی گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کشف کالای قاچاق در شهرستان چگنی اشاره و اظهارداشت: یک‌دستگاه خودرو سمند در شهرستان چگنی توقیف و ۱۵ میلیارد کالای قاچاق از آن کشف شد. 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک‌دستگاه سمند مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۶۷ دستگاه ps4 و ایکس باکس و غیره قاچاق بدون مجوز کشف شد.

وی به دستگیری یک نفر در این رابطه اشاره کرد و اظهارداشت: کارشناسان ارزش اين محموله را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و کالاها به اداره تعزیرات حکومتی تحويل داده شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: به مردم توصیه می‌شود جهت حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از