حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

تکمیل تصفیه‌خانه‌های لرستان نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد اعتبار است

تکمیل تصفیه‌خانه‌های لرستان نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد اعتبار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تکمیل پروژه تصفیه‌خانه‌های لرستان به ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

یاسر اکبریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: در سطح استان لرستان پنج تصفیه‌خانه آب در دست ساخت است که هم اکنون تقریباً ۶۰ درصد پیشرفت ساختمانی دارند.

وی افزود: با توجه به رایزنی‌هایی که با چند بانک عامل کشور از جمله بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران داشتیم اعتبارات بسیار خوبی از محل ماده ۵۶ تزریق شد که سبب سرعت بیشتر پیشرفت پروژه‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی به این تصفیه‌خانه‌ها تخصیص یافت عنوان کرد: اگر به همین منوال بتوانیم اعتبارات را جذب کنیم، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۳ چند تصفیه‌خانه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: با قیمت فهرست بهای امسال در مجموع برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه‌های لرستان هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که وارد مدار شوند، البته ما از طریق ماده ۵۶، اعتبارات استانی و ملی و از همه منابع دسترس برای جذب اعتبارات پیگیری می‌کنیم اما نیازمند این است که مسئولان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند تا به سرانجام برسند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از