حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان:

تیروکمان در ایران محبوب نیست

تیروکمان در ایران محبوب نیست

سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان تأکید دارد که این رشته در ایران محبوب نیست و برای موفقیت بیشتر و حرکت روبه‌جلو باید حمایت بیشتری از طرف مسئولان صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، «هونگ» سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان بعد از المپیکی شدن مبینا فلاح به‌عنوان یکی از هشت ورزشکار برتر در مسابقات تیروکمان انتخابی المپیک (ترکیه) اظهار داشت: ازآنچه فکر می‌کردم، بهتر ظاهر شدیم و توانستیم توسط مبینا فلاح یک سهمیه انفرادی در بخش دختران بگیریم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های تیروکمان انتخابی المپیک امروز (دوشنبه ۲۸ خرداد) در ترکیه و در بخش مردان پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاشمان این است یک سهمیه دیگر بگیریم و بتوانیم در المپیک هم در بخش انفرادی و هم در بخش میکس دوبل شرکت داشته باشیم.

این مربی کره‌ای تیروکمان با تأکید بر اینکه بعدازاین رقابت‌ها باید خود را برای المپیک آماده کنیم، تصریح کرد: رشته ما به تجهیزات وابسته است، به حمایت و کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیاز داریم تا بتوانیم تجهیزات لازم را برای ورزشکارانمان تهیه کنیم و در المپیک هم نتیجه خوبی بگیریم.

هونگ با بیان اینکه تیروکمان در ایران رشته خیلی محبوبی به‌حساب نمی‌آید، ادامه داد: اگر بخواهیم در این رشته موفق باشیم و روبه‌جلو حرکت کنیم نیاز به حمایت وزارت و کمیته و همچنین فدراسیون داریم تا بتوانیم توجهات بیشتری جلب کنیم و بودجه بیشتری بگیریم.

سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان گفت: تمام تلاش می‌کنیم تا روزی که بتوانیم ایران را به موفقیت برسانیم.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از