حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران:

تیم هلند ناشناس است

تیم هلند ناشناس است

دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان جوان ایران پیش از عزیمت به رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: با تیم‌های قدر اروپایی هم‌گروه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، تیم ملی هندبال دختران ایران دوشنبه‌شب ۲۸ خردادماه تهران را به مقصد مقدونیه شمالی برای حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان جهان ترک کرد.

الناز یارمحمدی توسکی گلر تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی اظهار داشت: در این تورنمنت با تیم‌های هلند، رومانی و برزیل هم‌گروه هستیم. نسبت به رزومه‌ای که از این تیم‌ها می‌دانیم روی آن‌ها خیلی حساب بازکرده‌ایم و با تیم‌هایی در یک گروه قرارگرفته‌ایم که خیلی قدر هستند و از بهترین تیم‌های اروپایی هستند.

وی با بیان اینکه این هم‌گروهی با تیم‌های قدر اروپایی می‌تواند برای تیم ما خوب هم باشد گفت: با روحیه و انگیزه تمرین کرده‌ایم و آخرین اردوی متصل به اعزام را برگزار کردیم و امروز عازم مقدونیه شمالی هستیم.

گلر تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان تأکید کرد: تلاش می‌کنیم یک رتبه خیلی خوب کسب کنیم و بتوانیم رتبه ایران را در رقابت‌های جهانی بالا برده و درنهایت با کوله باری از تجربه به ایران برگردیم.

یارمحمدی که در رقابت‌های هندبال نوجوانان جهان در مقدونیه به‌عنوان چهارمین گلر معرفی‌شده بود گفت: این نتیجه عملکرد کل تیم، پشتکار کادر فنی و واقعاً به کادر فنی و مربی‌ام مدیونم. هم‌تیمی‌هایم بوده و خدا را شکر می‌کنم این اتفاق خوبی بود.

وی در مورد اینکه چه شناختی از هم‌تیمی‌های خود در دور مقدماتی دارند هم گفت: هم رومانی و هم برزیل سری قبل در نوجوانان بازی داشتیم هم‌گروه نبودند اما در ادامه بازی‌ها با آن‌ها بازی کردیم. اطلاعات داریم در مورد تیم‌ها داریم ولی هلند را فقط فیلم داریم و برای ما ناشناس است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل بدنسازی تیم نوجوانان در رده سنی جوانان برطرف شده است یا خیر هم گفت: یکی از مشکلات تیم از نظر بدنی این بود که در دقایق آخر کم می‌آوردیم به‌طوری‌که حتی ما برابر برزیل و رومانی جلو بودیم و از اواسط نیمه دوم کم آورده و نتیجه را واگذار کردیم. این مسئله  برمی‌گردد به آمادگی جسمانی ما برمی‌گردد یک سری کارها به خودمان مربوط است و اینکه بعد از پایان بازی‌ها در شهرهای خودمان چقدر بدن‌سازی کرده‌ایم.

وی در همین راستا بیان داشت: این بار متفاوت است. ما همه از لیگ برتر آمده‌ایم و در اردو آماده‌ایم. همه بازیکنان جوان جزء تازه‌واردها در لیگ برتر بازی کرده‌ایم و همه آماده در اردوها ظاهر شدیم به نظرم این بار بهتر از دفعه قبل در رقابت‌های جهانی ظاهر شویم.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از