حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
سرپرست آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد:

ثبت‌ نام ۸۰درصد دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید

ثبت‌ نام ۸۰درصد دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون ثبت‌ نام ۸۰ درصد دانش‌آموزان لرستانی برای سال تحصیلی جدید قطعی شده است.

یونس بهاروند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: اقدامات لازم برای سال تحصیلی جدید در حال انجام است که گام اول، ثبت‌ نام دانش‌آموزان است و مدارس در تاریخ‌هایی که اعلام شده، کار ثبت‌ نام را انجام می‌دهند.

وی افزود: تاکنون ۸۰ درصد دانش‌آموزان نسبت به ثبت‌ نام برای سال تحصیلی جدید اقدام کرده که مابقی دانش‌آموزان هم لازم است برای ثبت‌ نام اقدام کنند البته برخی از دانش‌آموزان در پایه اول بعد از تکمیل فرم سنجش، ثبت‌ نام آن‌ها قطعی می‌شود که در حال انجام است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: بعد از تکمیل روند ثبت‌ نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی انجام می‌شود که لازم است خانواده‌ها در این مدت باقی‌مانده نسبت به ثبت‌ نام فرزندان خود در مدارس اقدام نمایند.

بهاروند با بیان اینکه مدارس دولتی در هنگام ثبت‌ نام دانش‌آموزان، حق دریافت هزینه را ندارند، گفت: به همه مدارس اعلام شده که وجهی در هنگام ثبت‌ نام دریافت نکنند که در این راستا از روند ثبت‌ نام دانش‌آموزان در مدارس بازرسی‌هایی نیز صورت می‌گیرد که خوشبختانه در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی یادآور شد: سال گذشته حدود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی وارد مدارس شدند و بعد از اتمام ثبت‌ نام دانش‌آموزان، تعداد دقیق دانش‌آموزان برای ورود به سال تحصیلی جدید مشخص می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید هم بیش از ۲۸ هزار نوآموز وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند که حدود ۲۷ هزار نوآموز تاکنون سنجش شده و مابقی هم در مرحله سنجش هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از