حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «داریوش مرادی»؛

بزرگ‌ترین ضربه به اسلام مقام پرستی است

بزرگ‌ترین ضربه به اسلام مقام پرستی است

شهید «داریوش مرادی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: از برادران سپاه می‌خواهم که نکند خدای نکرده حس مقام پرستی و ریاست طلبی در وجود آنان رخنه کند که همین مقام پرستی است که به اسلام ضربه وارد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید داریوش مرادی اول مرداد ۱۳۴۴، در شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد. پدرش نصرالله و مادرش ملیحه نام داشت. تا سوم متوسطه درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. پنجم مرداد ۱۳۶۷، با سمت معاون اطلاعات و عملیات در اسلام‌آباد غرب هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

 

این سردار رشید اسلام در وصیت‌نامه خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم.....

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با سلام و درود فراوان بر حضرت مهدی موعود(عج) و نایب بر حقش امام بت‌شکن که ما را از جهل و نادانی و گمراهی به درآورد و به راه راست هدایت نمود و با سلام به همه رزمندگان اسلام چند نکته را به عنوان وصیت خدمت شما مردم مسلمان مملکتم می‌نویسم.

در این برهه از زمان که جهان‌خواران شرق و غرب از هر طرف به حکومت اسلامی روی آورده‌اند در خانه نشستن برای هر مسلمانی ننگ محسوب می‌شود و من نیز بنا به تکلیف و دستور امام بزرگوار خود راهی میدان می‌شوم تا شاید با ریخته شدن خون ناچیزم کوله‌بار سنگین گناهانم سبک شود ان‌شاءالله.

وصیت این بنده حقیر به برادران مسلمان ایرانی این است که نگذارید امام عزیزمان تنها بماند و به فرمانش لبیک گوئید و نگذارید دشمن زبون فکر کند سنگر عزیزانمان خالی مانده است و در برابر هر مصیبتی صبر و شکیبایی داشته باشید که به یاری خدا حق بر باطل پیروز است.

سخن من به پدر و مادرم این است که چنانچه خداوند منان توفیقی نصیب این حقیر نمود که در راه او جان ناقابل خود را فدا کنم، در سوگ من گریه و زاری نکنید زیرا گریه و شیون شما باعث دلشاد شدن منافقین پست فطرت خواهد شد و امیدوارم که برادرانم بعد از من سلاحم را بر زمین نگذارند و در همه حال در خط اسلام و قرآن گام بر دارند و سعی کنند که حتی کوچک‌ترین کارها را هم با نام خدا شروع و به پایان برسانند.

و مطلبی را که بیش از همه مطالب بر آن تکیه دارم این است که نماز را با شکوه و عظمت خاص اقامه کنید، زیرا که نماز بالاترین فریادهاست و به خواهرم میگویم که همیشه پیرو فاطمه زهرا(س) باشد و حجاب را همیشه حفظ کند که این خود از بزرگ‌ترین ضربات بر پیکر کثیف منافقین محسوب می‌شود.

در آخر از برادران سپاه می‌خواهم که نکند خدای نکرده حس مقام پرستی و ریاست طلبی در وجود آنان رخنه کند که همین مقام پرستی است که به اسلام ضربه وارد می‌کند.

در پایان استدعا دارم که اگر کسی حقی بر گردن من دارد، یا حلال کند یا از خانواده‌ام و یا از دوستانم مطالبه نمایند و از خانواده‌ام می خواهم که به هر نحوی که خود صلاح می‌دانند برای من چند ماهی روزه ی قضا بگیرند.

بار خدایا پرچم اسلام را در سراسر گیتی بر افراشته کن 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از