حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد:

جریان‌سازی بانوان رسانه‌ای در فرهنگ جامعه

جریان‌سازی بانوان رسانه‌ای در فرهنگ جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بانوان در رسانه نقش جریان‌ساز و تحول‌سازی دارند و در فرهنگ عمومی جامعه اثرگذار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اعظم روانشاد ظهر امروز در نشست خبری با بانوان رسانه استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بانوان در رسانه نقش جریان‌ساز و تحول‌سازی دارند و در فرهنگ عمومی جامعه اثرگذار هستند.

وی با اشاره به جایگاه مهم خبرنگاران در فرهنگ‌سازی جامعه، افزود: خبرنگاران باید اتحاد، همدلی و دفاع  از حقوق همدیگر را در اولویت‌ قرار دهند که فرهنگ‌سازی ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما تولید محتوا در مطبوعات است، خبرنگاران در زمینه‌های مختلف تولید محتوا می‌توانند اعلام آمادگی کنند که فعالیت‌ها را به افراد رسانه واگذار کنیم.

روانشاد بیان کرد: تنها صنف قانونی وزارت ارشاد خانه مطبوعات است ما سعی می‌کنیم  در راستای انتقال موارد و دغدغه‌های مهم رسانه‌ها و خبرنگاران با خانه مطبوعات جلسه برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: به برکت جمهوری اسلامی نقش زنان در جامعه پیش رونده است و زنان در منصب‌های مختلف حضور موفق دارند و ما‌امیدواریم بتوانیم در راستای بهبود رسانه‌های استان قدم برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ما سعی می‌کنیم با همفکری، هم‌اندیشی و تشکیل اتاق فکر مسائل را اولویت‌بندی کنیم و در جهت بهبود حوزه رسانه در استان گام برداریم.

روانشاد در این نشست در رابطه با مطالبات رسانه‌ها و خبرنگاران از جمله حقوق و مزایا، بیمه، حق آگهی و... با اصحاب‌رسانه بحث و گفتگو کرد.

انتهای‌خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از