حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/08 شمسی | 2024/04/27 میلادی
امام جمعه خرم‌آباد:

جنایات رژیم‌ صهیونیستی نشان‌دهنده اضمحال آن است

جنایات رژیم‌ صهیونیستی نشان‌دهنده اضمحال آن است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: جنایات اخیر رژیم‌ صهیونیستی در غزه، نشان‌دهنده اضمحال این رژیم‌ غاصب است و به زودی نابود می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است، این روز تکمیل کننده روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با مدد الهی و با استقامت و تدبیر امام‌راحل و حضور ملت در میدان‌های سخت و دشوار با پشتوانه جوانان انقلابی به بار نشست و جمهوری اسلامی با افتخار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: روز دهم فروردین سال ۱۳۴۰ آیت‌الله بروجردی(ره) رحلت یافت، مرجع تقلیدی که اقداماتش در دوران خودش کم‌نظیر است، آثاری از ایشان باقیست که تا همیشه تاریخ اقدامات بزرگ مرد جهان تشیع ماندگار است و همان شاگردانی که در پیروزی انقلاب درکنار امام(ره) نقش داشتند، تربیت شدگان ایشان بودند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: ساخت صدها مسجد، موضع‌گیری آشکار در مقابل پهلوی، موضع‌گیری انتقادی بر علیه پهلوی دوم، آثار ارزمند تنها گوشه اندکی از خدمات این مرجع عظیم‌الشان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در طول تاریخ بشریت ستم‌های زیادی توسط حکومت‌ها رخ داده و اگر همه این ظلم‌ها را در یکجا جمع کنیم، می‌توانیم مجموع آن‌ها را در رژیم اشتغالگر صهیونیستی ببینیم که کودک‌کشی و اتفاق اخیری که از سوی این رژیم بی‌حیا رخ داده نشان دهنده اضمحال این رژیم غاصب است و روسیاهی مدعیان دروغین حقوق بشر در حمایت از حقوق بشر را نمایان کرد.

وی گفت: برخی از سران کشورهای اسلامی سکوت کردند و اقدامی نکردند اما نظام جمهوری اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مانند همیشه از حقوق مردم فلسطین و غزه در راهپیمایی روز قدس حمایت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: بانوان ایرانی با حجاب به بالاترین رتبه‌ها دست یافتند و همراه با این در امور خانواده و تربیت فرزندان هم وظیفه خود را انجام دادند و باید مراقب بود این راه نورانی به وسیله غرب خدشه‌دار نشود، بی‌حجابی منکری است که به وسیله پهلوی اول و دوم به دستور نظام سلطه  تا حدودی در کشور ترویج کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بدحجابی حرام الهی است، گفت: حضور در اجتماع با شکل بدحجابی برخلاف قانون جمهوری اسلامی است و اگر کسی نقض قانون کند، ضابطین موظف هستند با آن برخورد کنند و آنچه که حرام شرعی است نباید در خیابان به صورت آشکار صورت گیرد و کسی که آشکار مرتکب حرام شرعی شود، حکومت اسلامی وظیفه دارد مقابل او بایستد.

وی عنوان کرد: بخش‌هایی از بسیج، نیروی انتظامی، مومنین و متدین، جوانان انقلابی باید همه پای کار باشند و با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در میدان باشند چون دشمن با همه امکانات برای تضعیف باورها و اعتقادات به میدان آمده است که یکی از آن‌ها بدحجابی است و ما هم با استفاده از همه امکانات پای کار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مسئولان اماکن تفریحی و تاریخی باید هوشیارتر باشد و اگر کسانی نمی‌توانند این اماکن را اداره کنند آنان را به کسانی بسپارند که اهلیت دارند، ۶ هزار و ۵۶۶ لاله سرخ از بهترین فرزندان این استان به شهادت رسیدند و امروز همه وظیفه داریم نگذاریم به استقلال و پیشرفت کشور آسیبی وارد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآورشد: جوانان انقلابی این استان اجازه نمی‌دهند برخی رویدادهای تلخ در این استان رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: روز شهادت امام علی(ع) رو طبیعت است و اینکه لرستان کانون تدین و انقلابی‌گری است و کانون عشق و محبت به اهل بیت(ع) است در این روز باید نمایان شود پس باید احترام این روز رعایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در راستای راه‌آهن لرستان اطلاع رسانی شده و جای نگرانی نیست و اقدامات در حال انجام برای شروع به کار این پروژه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از