حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
پایان عمر رژیم صهیونیستی با جنایات اخیر
استاندار لرستان مطرح کرد:

پایان عمر رژیم صهیونیستی با جنایات اخیر

استاندار لرستان گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بدانند که دنیا و عاقلان جهان چهره آن‌ها را شناختند و این عملیات پایان عمر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت صبح امروز در اجتماع امت حزب‌الله که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله در مصلی‌الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: مردم از شب گذشته اعلام وفاداری کردند و به صحنه آمدند تا انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم صهیونیستی به سردستگی آمریکا، جنایتکاران اروپایی و به آن‌هایی که در منطقه ساکت و بی‌توجه هستند، اعلام کنند و به مردم مظلوم فلسطین و لبنان بگویند که ما تا جان داریم پشت سر شما و به فرمان ولی امر مسلمین حامی شما هستیم.

وی با اشاره به اینکه این حرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی سابقه تاریخی دارد، افزود: کشورهای اروپایی حدود ۱۰۰ سال قبل، یهودیان پراکنده را در این منطقه مستقر کردند و به واسطه بی‌توجهی بعضی از حاکمان آن زمان طولی نکشید بعد از ۴۰ سال نظام جعلی صهیونیستی را تشکیل دادند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه رژیم کثیف صهیونیستی از همان ابتدا پایه نظامی داشت و با مردم با خشونت برخورد می‌کرد، عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس نزدیک به ۵۰ سال کشتار کردند، عملیات‌های متعددی‌ را در منطقه انجام دادند و به کودک، پیر و جوان رحم نکردند.

وی بیان کرد: گروه‌های مقاومت شکل گرفتند و شخصیت‌های بزرگی در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و شهید نصرالله در کنار سرداران شهیدمان در مقابل ماشین جنگی رژیم صهیونیستی ایستادند.

شفقت با اشاره به اینکه جنایات صهیونیست تازگی ندارد، گفت: در سال‌های اول انقلاب رژیم صهیونیستی همه شهر‌های لبنان را تسخیر کردند اما نیروهای مقاومت آن‌ها را از لبنان بیرون کردند و چهره آن‌ها را به دنیا نشان دادند، مبارزان فلسطینی یک روز با سنگ مبارزه می‌کردند اما امروز عملیات طوفان‌الاقصی را سازماندهی می‌کنند و دوره پایانی عمر رژیم صهیونیستی را می‌بینیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز وقتی دید نمی‌تواند جواب دهد فرماندهان ما را گلچین می‌کند و این عملیات پایان عمر رژیم صهیونیستی است، رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها بدانند که دنیا و عاقلان جهان چهره آن‌ها را شناختند و می‌دانند رژیم صهیونیستی تحت فرماندهی و هدایت آمریکاست.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه امروز شعار مرگ بر آمریکا به دانشگاه‌های آمریکا رسیده است، خاطرنشان کرد: جوانان آمریکایی با رؤیت نامه مقام معظم رهبری فتنه‌گران جهان و اندیشه صهیونیستی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را شناختند.

وی اظهار داشت: ما آماده فرمانیم و با تمام توان در خدمت مبارزه با رژیم کثیف صهیونیستی هستیم، این ملت هشت سال دفاع مقدس را قهرمانانه پشت سر گذاشتند، چند هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند و ما اجازه نمی‌دهیم مسیر انقلاب در جهان منحرف شود.

شفقت افزود: مردم با روحیه ولایتمداری فتنه‌ها را در ایران اسلامی خاموش کردند و اجازه نمی‌دهند هیچ فتنه‌ای در داخل تکرار و در بیرون ایجاد شود.

وی عنوان کرد: استادان و معلمان باید چهره کثیف صهیونیست را به دانش‌آموزان و دانشجویان نشان دهند، وقتی جوانان نسبت به صحنه‌های کفر و اسلام آشنا شوند ریشه همه فتنه‌های داخلی و خارجی را از بین می‌برند و اجازه هیچ نوع فتنه‌گری را نخواهند داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از