حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
امام جمعه بروجرد:

رژیم‌ صهیونیستی در دنیا رسوا شده‌ است

رژیم‌ صهیونیستی در دنیا رسوا شده‌ است

امام جمعه بروجرد گفت: جنایتکاران رژیم‌ صهیونیستی بیش از هر زمانی در دنیا رسوا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: جنایتکاران صهیونیستی بیش از هر زمانی در دنیا رسوا شده‌اند که در جنایت اخیر خود، هنیه را به شهادت رساندند اما انسجام و اقتدار جبهه مقاومت سبب می‌شود تا ریشه این جنایتکاران خشکانده شود.

وی افزود: بعد از شهادت شهید هنیه، شخصیت دیگری انتخاب شد که این انتخاب سبب شده تا رژیم‌صهیونیستی در وحشتی عجیب فرو رفته چرا که می‌داند جبهه مقاومت ضربات سختی را به آن‌ها وارد خواهد کرد و انتقامی سخت از دشمن گرفته می‌شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز تکریم بازنشستگان و خانواده، عنوان کرد: اعضای خانواده با برقراری ارتباط کلامی می‌توانند رابطه صمیمی داشته باشند و خانواده‌ای سالم و موفق باشند از همین رو نباید اجازه داد روزمرگی سبب شود تا نسبت به توجه به خانواده غفلت شود و همچنین لازم است که حرمت بازنشستگان نیز رعایت شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری المپیک دیدیم که دختران با حجاب و ورزشکاران دیگر از کشورمان توانستند پرچم ایران را در بین چندین کشور به اهتزار دربیاورند لذا باید رعایت حجاب این بانوان الگویی برای همه باشد.

حسینی با تاکید بر حمایت از صنایع کوچک، گفت: حمایت جدی و مستمر از واحدهای صنعتی کوچک علاوه بر اینکه در تولید اثرگذار است، در اشتغال هم می‌تواند نقش ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از