حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه بروجرد:

جهاد تبیین، یک ضرروت است

جهاد تبیین، یک ضرروت است

امام‌جمعه بروجرد گفت: با جهاد تبیین می‌توانیم همه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را معرفی کنیم از همین رو جهاد تبیین یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهارداشت: بیش از سه ماه از مقاومت جانانه مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی می‌گذرد و این ایستادگی سبب شکست دشمن شده است.

وی افزود: جبهه مقاومت با تلاش مجاهدانه در حال شکست و نابودی رژیم کودک‌کش است و استکبار جهانی به‌زودی از بین خواهد رفت که صهیونیست‌ها از این‌همه ایستادگی و مقاومت و فلسطین و اقدامات جبهه مقاومت هراسان شده و سعی دارند تا صحنه را ترک کنند.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت در دنیا عنوان کرد: جبهه مقاومت در لبنان، یمن، فلسطین و سایر مناطق آن‌قدر قوی و مقتدر شده که ضربه‌های بسیار سختی را به دشمن وارد کرده است به‌طوری‌که این جبهه در یمن، ناوهای آمریکایی را نشانه گرفتند.

وی اعتکاف را بهتری فرصت برای بندگی برشمرد و تصریح کرد: دشمنان در تبلیغات خود سعی داشتند تا جوانان را از اعتقادات و باروها دور کنند اما حضور پرشور نسل جوان در مراسم اعتکاف نشان داد که دشمن در این زمینه هم شکست‌خورده است.

حسینی جهاد تبیین را ضرورت جامعه دانست و افزود: با جهاد تبیین می‌توانیم همه دستاوردها و پیشرفت‌ها را معرفی کنیم و این می‌تواند خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و دروغ‌های دشمن باشد.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگ دارای آگاهی و بصیرتی ممتاز بودند و در علم نیز دارای درجه بالایی بود که همین سبب شده بود تا بسیاری از حقایق را به‌خوبی بیان نماید.

وی به نقش حضرت زینب(س) در واقعه کربلا اشاره کرد و افزود: صبوری حضرت زینب(س) در حادثه کربلا سبب شد تا به‌عنوان اسطوره صبر شناخته شود و کسانی که داغ عزیزی را در کربلا می‌دیدند، این بانوی بزرگوار آن‌ها را دلداری می‌داد.

حسینی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) توانست همه ابعاد حادثه کربلا را به‌خوبی بیان نماید و پیام‌رسان این واقعه ماندنی و بزرگ بود که خطبه‌هایشان سبب رسوایی دشمن شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از