حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

حاج قاسم تربیت یافته مکتب امامین انقلاب بود

حاج قاسم تربیت یافته مکتب امامین انقلاب بود

امام جمعه بروجرد گفت: حاج قاسم در مکتب امامین انقلاب تربیت یافت که اینگونه توانست در دنیا و در مسیر مبارزه با حق بایستد و دشمنان را نابود سازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در مراسم گرامیداشت سالروز شهید سلیمانی که در مصلی نمازجمعه برگزار شد، اظهارداشت: سردار سلیمانی بیش از چهار دهه در مسیر خدا جهاد کرد و در این سال‌ها با اخلاص و ایمان بالایی که داشت، توانست در جبهه‌های نبرد با دشمن در برهه‌‌ها سربلندی بیرون آید.

وی افزود: شهادت، آرزوی شهید سلیمانی بود و خداوند هم مزد این همه مجاهدت را به ایشان اعطا فرمود و همیشه رضایت خدا را بر هر چیزی ترجیح می‌داد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: شهید سلیمانی الگویی برای همه انسان‌هاست به‌طوری که خدمت به پدر و مادر را همیشه در نظر داشت و در مسیر خدمت به مردم و ولایت‌فقیه نیز گام‌های بلندی برداشت.

حسینی عنوان کرد: حاج قاسم در مکتب امامین انقلاب تربیت یافت که اینگونه توانست در دنیا و در مسیر مبارزه با حق بایستد و دشمنان را نابود سازد.

وی گفت: مطیع ولی‌فقیه بودن یکی از بارزترین صفات شهید سلیمانی بود که همیشه دیگران را به این مهم ترغیب می‌کرد چرا که می‌دانست راه رسیدن به سعادت و موفقیت، عمل به دستورات ولی فقیه است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر افزود: نبوت و امامت به دنبال وجود این بانوی بزرگ است و عظمت وجودی حضرت فاطمه(س) تا جایی است که در سخنان پیامبر(ص) می‌بینیم که چگونه در مورد ایشان سخن می‌گوید.

حسینی اظهارداشت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای همه انسانها خصوصاً دختران و مادران است که با تاسی از شیوه رفتاری و اخلاقی دخت نبی اکرم(ص) می‌توانند زندگی موفقی داشته باشند و فرزندانی در مسیر اسلام تربیت نمایند.

وی به سالروز وفات آیت‌الله مصباح اشاره کرد و یادآور شد: ایشان یک عالم ربانی بود که در طول حیات خود خدمات قابل توجهی را ارائه داد، علاوه بر اینکه فقیه بودند، یک سیاستمدار بوده که اقدامات زیادی انجام دادند و امروز باید همه این اقدامات تبیین شود.

امام جمعه بروجرد ولایت‌مداری را یکی از مهمترین ویژگی‌های آیت‌الله مصباح برشمرد و خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی، ایشان همیشه در سخنرانی‌های خود، شاگردان و دیگران را به مطیع بودن امر ولی فقیه سفارش می‌کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از