حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
حادثه تروریستی لبنان نوعی جنگ سایبری بود
کارشناس مسائل سیاسی:

حادثه تروریستی لبنان نوعی جنگ سایبری بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حادثه تروریستی لبنان در واقع نوعی جنگ سایبری بود که توسط رژیم‌صهیونیستی انجام شد.

غلامرضا یاسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به حادثه لبنان، اظهار داشت: حادثه تروریستی که در لبنان رخ داد در واقع یک نوع جنگ سایبری بود که منجر به شهادت تعدادی از شهروندان و مجروح شدن افرادی از جمله سفیر ایران شد.

وی افزود: جنگ سایبری که دشمن در دستور کار قرار داده، اینگونه است که استکبار سعی دارد تا از هر طریقی بتواند اطلاعات مورد نیاز را دریافت کند و موقعیت‌های مکانی را تشخیص دهد که این کار، هم جاسوسی است و هم به این وسیله بتواند ترور اشخاصی را که مد نظر دارد، انجام دهد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رژیم‌صهیونیستی رژیمی است که بویی از انسانیت نبرده و در پیجرها از موادی استفاده کردند که اینگونه حادثه‌ساز شد، لذا خوی استکبار همیشه وحشی‌گری بوده و دست به هر جنایتی می‌زنند تا بتوانند اهداف را جلو ببرند.

یاسینی‌کیا بیان کرد: امروز رژیم‌صهیونیستی به دنبال شکست‌هایی که خورده و به دلیل اینکه نتوانسته اهدافی را که در سر داشته پیاده کند، دست به چنین جنایت و حوادث تروریستی می‌زند ولی جبهه مقاومت با هوشیاری و اقتدار، پاسخ سختی به آن‌ها خواهد داد.

وی یادآور شد: در وعده‌صادق بخشی از توان جبهه حق نشان داده شد و امروز رژیم‌ کودک‌کش در انتظار پاسخی سخت‌تر از عملیات وعده صادق، روزگار را سپری می‌کند و قطعا‌ً حزب‌الله لبنان نیز جوابی محکم به این رژیم جعلی می‌دهد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به هم‌دردی ملت ایران با مردم لبنان، گفت: ملت ایران برای پذیرش مجرومان و هر اقدام دیگری آماده هستند که این نشان می‌دهد ملت ایران، مردم لبنان، فلسطین، عراق یک امت واحد هستند و با همین اتحاد می‌توانند ضربه‌ای سخت را به پیکر دشمن وارد کنند.

یاسینی‌کیا خاطرنشان کرد: آمریکا در شهادت افرادی که در حادثه تروریستی لبنان به شهادت رسیدند، شریک است چرا که رژیم‌صهیونیستی در واقع اهداف و برنامه‌های آمریکا را در هر بخشی اجرا می‌کند و همه این ترورها، فتنه، توطئه و جنایت‌ها با چراغ سبز آمریکا انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از