حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان:

حادثه تروریستی کرمان خباثت دشمنان را عیان کرد

حادثه تروریستی کرمان خباثت دشمنان را عیان کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: حادثه تروریستی کرمان بار دیگر رذالت، خباثت و ناجوانمردی دشمنان را عیان کرد.

محمد خدابخشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اظهارداشت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که روز گذشته در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد سبب به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنان بی‌گناهمان شد.

وی افزود: این اقدام ددمنشانه دشمن بار دیگر ثابت کرد که فتنه‌ها و توطئه‌‌های بدخواهان جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد و نشان داد که آنها حتی از نام، یاد و خاطره شهید سلیمانی هراس دارند، اگر اینگونه نبود در سالگرد شهادت سردار دلها دست به چنین اقدام جنایتکارانه‌ای نمی‌زدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان عنوان کرد: حادثه تروریستی کرمان بار دیگر رذالت، خباثت و ناجوانمردی دشمنان را عیان کرد و بار دیگر دست دشمنان پلید ایران اسلامی به خون زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه این مرز و بوم آغشته شد.

وی بیان کرد: این مزدوران کوردل و اربابان خبیثشان باید بدانند که سلیمانی دیگر یک نام نیست بلکه یک مکتب است که به فرزندان میهن درس ایستادگی، مقاومت، عزت و اقتدار می‌دهد.

خدابخشی تصریح کرد: دشمنان با انجام چنین اقدامات سبعانه و خبیثانه‌ای جزء اینکه نفرت و انزجار ملت بزرگ ایران را نسبت به خود بیش از پیش برمی‌انگیزند، سودی نخواهند برد.

وی اظهارداشت: خون به ناحق ریخته این شهدا سبب غم و اندوه ملت بزرگ ایران شد و این حادثه تروریستی دلخراش تمام آزادی‌خواهان و استقلال‌طلبان را به سوگ نشاند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان ضمن ابراز انزجار و محکومیت این جنایت ددمنشانه اظهارداشت: به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و برای این شهدای مظلوم علو درجات و برای مجروحان سلامتی عاجل مسئلت دارم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از