حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه موقت تهران:

حضور در انتخابات عمل صالح است

حضور در انتخابات عمل صالح است

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور در انتخابات به تعبیر قرآن عمل صالح است و ثوابی هم‌سنگ حضور در نماز جمعه را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در اجتماع مردم خرم‌آباد که به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلم شهدای خدمت در مصلی الغدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه استان لرستان ویژگی‌ها و فضائل بسیاری دارد، اظهار داشت: لرستان خانه اهل بیت(ع) است و مردم این دیار یکپارچه عاشق اهل بیت(ع) هستند، رضاخان قلدر ضد اهل بیت(ع) بود افتخار مردم لرستان این است که رضا خان را ذله کردند. 

وی با اشاره به حادثه هفتم تیرماه، افزود: هفتم تیر روز بسیار سختی برای امت ما بود که رئیس قوه قضائیه و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و وزرا از ما گرفته شدند، جرم آن‌ها خداباوری و عشق ورزیدن به انقلاب از عمق جان بود.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: امروز اربعین شهدای خدمت است شهدایی که ستودنی بودند، از نوادر تاریخ انقلاب تشییع با شکوه شهیدان خدمت در اقصی نقاط کشور بود که نشانه عمق اعتقاد مردم به مفاخر کشور است و این عشق، شور و محبت را ابزار کردند، شور و عشق مردم نباید بی‌دنباله بماند و دنباله این شور و عشق حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری است.

وی مسئله اول در همه انتخاب‌ها را مسئله حضور باشکوه دانست و بیان کرد: حضور در انتخابات به تعبیر قرآن عمل صالح است و ثوابی هم‌سنگ حضور در نماز جمعه را دارد، به کوری چشم دشمنان ۴۱ درصد مردم در انتخابات مجلس شرکت کردند چون مردم دلداده انقلاب هستند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به انتخاب اصلح، گفت: اکنون قصه جبهه انقلاب و جبهه مقابل انقلاب است که بعضی از آن‌ها ضدانقلاب هستند اینجا پای بصیرت مردم به میدان می‌آید آن‌هایی که اهل بصیرت باشند راه شهیدان، امام(ره) و مقام معظم رهبری را برمی‌گزینند.

وی تصریح کرد: آن‌ها می‌خواستند ملت را به اسارت بشکند و بار دیگر در این سودا هستند اما ملت بزرگ ایران به آن‌ها رأی نخواهند داد، نامزدها را با ستادهایشان بشناسید و ببینید چه افرادی با چه سوابقی از نامزدها دم می‌زنند، به ستاد‌ها که نگاه کنیم متوجه می‌شویم وزرا، استانداران، فرمانداران آن‌ها چه افرادی هستند بدانید آن‌ها کشور را به اسارت خواهند کشید و شایسته انتخاب نیستند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند کسی را انتخاب کنید که دلداده دین باشد، ما انقلاب کردیم تا به طاغوت نه و به اسلام آری بگوئیم، رهبر معظم انقلاب فرمودند که نامزدها حرف‌های دشمن شادکن نزنند، ببینید چه افرادی حرف‌های دشمن شادکن می‌زنند.

وی با اشاره به خدمات شهید رئیسی، افزود: احیاء ۸ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی، تسویه ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل، افتتاح طرح‌های عظیم آبرسانی، بازگشت عزت و اقتدار به کشور، احیاء نیروگاه‌ها، پایان قطعی برق، افزایش پنج برابری صادرات نفت، واکسیناسیون سراسری کشور، افزایش رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و عملیات وعده صادق از خدمات شهید رئیسی هستند اما این روزها برخی‌ها برای گرفتن رأی خلاف واقع صحبت می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از