حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو، بسته حمایتی دریافت می‌کنند

خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو، بسته حمایتی دریافت می‌کنند

فرماندار بروجرد گفت: در راستای افزایش جمعیت، خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو، بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی ظهر امروز در همایش دهیاری‌ها که در سالن همایش‌ فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: زنگ خطر کاهش جمعیت به صدا درآمده که در این راستا طرح‌هایی در نظر گرفته شده تا جمعیت روند افزایشی داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا مشوق‌هایی در نظر گرفته شده از جمله اینکه اگر پدر خانواده که دارای سه فرزند است، بیکار باشد، شغلی به او داده خواهد شد و زمین مورد نیاز به این خانوارها اعطا می‌گردد و سایر مشوق‌هایی که می‌تواند در این زمینه موثر باشد و همچنین به خانواده‌هایی که دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال باشند، یک قطعه زمین داده می‌شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در راستای کمک به زوج‌های نابارور نیز تاکنون در بروجرد ۴۷۰ زوج شناسایی شده و تحت درمان قرار گرفتند که این خود نیز گامی موثر در راستای افزایش جمعیت است.

وی با اشاره به حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو، بیان کرد: خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو، بسته حمایتی دریافت می‌کنند که در این راستا هدف این است که بتوانیم به این خانواده‌ها کمک نمائیم.

مرادی گفت: دشمنان از هر فتنه‌ای علیه نظام و انقلاب استفاده می‌کنند و یکی از توطئه‌های آنان این است که از هر طریقی، جمعیت شیعیان کاهش یابد لذا باید هوشیار باشیم و در این راستا همه تلاش‌ها را به کار بگیریم تا شاهد افزایش موالید باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از