حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

خاکبرداری جاده الیگودرز گلپایگان ۵۵ درصد پیشرفت دارد

خاکبرداری جاده الیگودرز گلپایگان ۵۵ درصد پیشرفت دارد

عملیات خاکبرداری پروژه احداث جاده الیگودرز به گلپایگان و خوانسار بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سفیرافلاک، یکی از پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان الیگودرز، احداث جاده الیگودرز به گلپایگان و خوانسار است که عملیات اجرایی آن از ابتدای امسال آغاز شده و هم اکنون در مرحله خاکبرداری است.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با آخرین وضعیت این پروژه راه‌سازی اظهارداشت: عملیات خاکبرداری پروژه احداث جاده الیگودرز به گلپایگان و خوانسار بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث قطعه اول طرح ملی جاده الیگودرز - گلپایگان و خوانسار با حضور خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور و تعدادی از مسئولان ملی، استانی و شهرستان در بهار امسال در روستای گندمینه آغاز شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مطالعه و احداث این محور مهم مواصلاتی به عنوان یک پروژه ملی در قانون بودجه کشور ردیف گرفت.

وی با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است عنوان کرد: این پروژه در مجموع ۱۷.۳ کیلومتر طول دارد و بناست قطعه اول آن در ۸.۳ کیلومتر اجرا شود.

خدابخشی گفت: مبلغ قرارداد پیمانکار قطعه اول هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال و مدت قرارداد آن ۲۴ ماه است.

انتهای خبر/

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از