حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج رسانه لرستان:

خبرنگاران در جهاد تبیین نقش اثرگذاری دارند

خبرنگاران در جهاد تبیین نقش اثرگذاری دارند

مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: خبرنگاران در جهاد تبیین نقش اثرگذاری دارند و می‌توانند در بیان دستاوردها در راستای اردوی راهیان پیشرفت نقش مهمی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رضا مریدی شامگاه شنبه در نشست خبری سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اصحاب رسانه، اظهارداشت: در استان لرستان تلاش شده تا نگاه سیاسی و طیفی به رسانه‌ها صورت نگیرد و در همه برنامه‌ها از خبرنگاران دعوت عمومی صورت گرفته است.

وی افزود: خبرنگاران استان لرستان، شبکه رسانه‌ای کم‌نظیری در کل کشور هستند و در این راستا بسیج رسانه برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است از جمله جشنواره ابوذر که اختتامیه این جشنواره به‌زودی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به اردوی راهیان پیشرفت، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اثرگذار در حوزه جهاد تبیین، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت است که در این راستا می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

مریدی بیان کرد: علاون بر این برنامه‌ها نیز، برگزاری کلاس‌های آموزشی در استان برای خبرنگاران صورت گرفته اما برنامه‌ای با عنوان «جام رسانه‌ای امید» پیش رو داریم که رسانه‌های استان با قدرت پای کار باشند.

در ادامه کیانوش رستمی رئیس خانه مطبوعات لرستان گفت: در استان لرستان ۴۰۰ نفر در حوزه خبر و رسانه فعالیت می‌کنند که بازوی قدرتمندی برای ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: لازم است کلاس‌های آموزشی، تقویت سفرهای اردوی راهیان پیشرفت، راهیان‌نور و زیارتی و همچنین ایجاد شرایط لازم برای استفاده از اماکن ورزشی به عنوان افسران جنگ نرم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از