حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/07 شمسی | 2024/08/28 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمات شهدای دولت در کشور ماندگار است

خدمات شهدای دولت در کشور ماندگار است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خدمت‌رسانی به مردم ماندگار و از اهمیت برخوردار است مانند خدمت‌رسانی شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی که ماندگار باقی می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یادبود شهدای خدمت که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: نظام سلطه با ایادی داخلی خود از سال ۱۳۵۸ ترورها را شروع کرد و در سال ۱۳۶۰ این ترورها به نقطه اوج خود رسید.

وی افزود: در حالی که کشور دچار جنگ تحمیلی بود شهادت رئیس قوه قضائیه، جمعی از نمایندگان مجلس و قضات، ترور مقام معظم رهبری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر به مدت کوتاهی بعد از انتخابشان کشور را با موقعیت سخت و دشواری روبرو کرده بود، در همان زمان نیز جوانانی بودند که با خداوند عهد و پیمان بستند و بر مسیر نورانی که امام راحل طراحی کرده بود، ایستادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: یکی از استان‌هایی که پُرتلاش در صحنه حضور پیدا کرد استان لرستان بود، این استان که مقام معظم رهبری از آن به عنوان کانون تدین و انقلابی‌گری یاد کردند از همان زمان محکم و استوار برای اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایستاد و امام‌‌ (ره) معلم جوانانی بود که در سراسر ایران و استان این‌چنین تربیت شدند.

شاهرخی بیان کرد: جوانان مؤمن، ولایی، پای کار، معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار و عدالت‌خواه حاصل تربیت امام خمینی(ره) بودند، امام (ره) فرمود فتح‌الفتوح انقلاب تربیت جوانان است و چنین سفره‌ای را گسترانید که در این سفره معنوی امروز مسلمانان را به عنوان کسانی که در معادلات جهانی تأثیرگذارند، می‌شناسند.

وی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی و ملت ایران را به عنوان محور مقاومت می‌شناسند و باید خدا را شاکر باشیم که ملت ما به این رشد اخلاقی و معنوی در سایه توجهات حضرت امام عصر (عج) و یاری مردم رسیده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خدمت‌رسانی به مردم ماندگار و از اهمیت برخوردار است مانند خدمت‌رسانی شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی که ماندگار باقی می‌ماند.

شاهرخی بیان کرد: هفته دولت، هفته‌ای است که باید کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم و به کارهایی که می‌تواند در رشد، تعالی و پیشرفت جامعه تأثیرگذار باشد، توجه کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از