حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار کوهدشت:

خدمات شهید آیت‌الله رئیسی بایستی بازگو شود

خدمات شهید آیت‌الله رئیسی بایستی بازگو شود

فرماندار کوهدشت گفت: خدمات شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه‌های مختلف بایستی اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد مرادی صبح امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کوهدشت اظهار داشت: در حوزه تکریم و خدمت‌رسانی و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی در این راستا و حوزه‌های مختلف چند برابری بوده است.

وی افزود: دولت شهید رئیسی در مظلومیت قرار دارد از این باب که خدمات این دولت، بازگو نشده است، بغض مقام معظم رهبری را در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) مشاهده کردیم که فرمودند: دلم برای شهید رئیسی می‌سوزد، این نشان‌دهنده اوج مظلومیت و خدمت‌رسانی این شهید عزیز است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی خدمات سیدالشهدای خدمت در دولت سیزدهم، عنوان کرد: ایثار یک کلمه عام است، وقتی ایثارهای دیگران را مشاهده می‌کنیم، بایستی این ایثارها را بازگو کنیم.

وی تصریح کرد:در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت 48 یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شد، بسیاری از یادواره‌ها برای نخستین‌بار در این شهرستان برگزار شد و یکی از آن‌ها یادواره شهدای حاج عمران بود که باکیفیتی مطلوبی انجام شد؛ سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا با تقسیم‌بندی مطلوب برگزار شد.

مرادی گفت: تولید کلیپ‌های تصویری و جشنواره‌های فرهنگی عکس و ... در سطوح مختلف برگزار شد و یکی از برنامه‌های فرهنگی خوب که سال‌ها بر زمین باقی‌مانده بود، بحث جانمایی و به‌روزرسانی تابلو  تمثال‌های شهدا در سطح شهرستان کوهدشت بود.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه دانشنامه دفاع مقدس کوهدشت در حال تدوین است، بیان کرد: به جهت تدوین و ساخت فیلم کوتاه داستانی شهید حنظله لرستان شهید نور مراد مقدسی بایستی پیگیری کنیم که اعتبار ساخت آن جذب شود که شاهد تولید این فیلم فاخر باشیم.

  انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از