حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبرداد:

خدمت‌رسانی ۱۰۰نفر در بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی

خدمت‌رسانی ۱۰۰نفر در بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در مجموع ۱۰۰ نفر از گروه‌های مختلف در بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، بهرام دلفان امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی یک روزه دهستان تشکن از توابع شهرستان چگنی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد، نام، رشادت، ایثار و از جان‌گذشتگی این سردار پرافتخار اسلام بیمارستان یک‌روزه به نام این شهید عزیز در راستای خدمت‌رسانی به مردم در دهستان محروم تشکن چگنی برپا شده است.

وی افزود: پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی در کلیه رشته‌های مورد نیاز مانند دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، خدمات پاراکلینیکی، مامایی، تغذیه، روانشناسی، مشاوره با موضوع جوانی جمعیت و سایر موضوعات پزشکی و فرهنگی در این بیمارستان صحرایی خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در مجموع ۱۰۰ نفر از گروه‌های مختلف پزشکی شامل ۲۰ متخصص و فوق تخصص، پنج پزشک عمومی، پنج دندانپزشک با تجهیزات کامل و دیگر گروه‌های پزشکی در بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

دلفان عنوان کرد: امروز خدمات زیادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان و سپاه شهرستان چگنی ارائه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از