حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خبرداد:

خرید ۷۸هزار تُن گندم از کشاورزان لرستانی

خرید ۷۸هزار تُن گندم از کشاورزان لرستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۷۸ هزار و ۲۱۰ تُن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده است.

حجت‌الله بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با برداشت گندم از مزارع استان لرستان اظهارداشت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۲۷ هزار و ۷۰۶ تُن گندم از کشاورزان شهرستان پلدختر خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۵ هزار و ۳۷۰ تُن گندم از کشاورزان شهرستان کوهدشت خریداری شده است افزود: میزان خرید گندم از کشاورزان رومشکان نیز ۱۰ هزار و ۲۲۸ تُن بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان عنوان کرد: میزان خرید گندم از کشاورزان خرم‌آباد تاکنون ۴ هزار و پنج تُن بوده است، همچنین از کشاورزان سراب دوره خرید ۹۰۱ تُن گندم انجام گرفته است.

وی مجموع خرید گندم از کشاورزان لرستانی را ۷۸ هزار و ۲۱۰ تُن برشمرد و گفت: سال گذشته در مدت زمان مشابه ۶۸ هزار و ۸۴۷ تُن گندم خریداری شده بود.

بیرانوند با اشاره به اینکه تاکنون مراکز خرید گندم در پنج شهرستان استان فعال شده است خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۵۸۰ هزار تُن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از