حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
استاندار لرستان:

خون شهید هنیه جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

خون شهید هنیه جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

استاندار لرستان گفت: الگوگیری شهید هنیه از مکتب اسلام سبب ایستادگی در برابر دشمنان شده است و خون شهید هنیه جبهه مقاومت را تقویت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهارداشت: بروجرد مهد بزرگان و علمایی است که به اسلام و بشریت خدمات زیادی را ارائه دادند، بزرگانی مانند آیت‌الله بروجردی(ره)، شهید بروجردی، شهید صارمی و مدافعان حرم که هر کدام نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی با اشاره به ایستادگی و اقتدار ایران، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و بعد از مدتی دشمنان جنگ تحمیلی را علیه کشور به راه انداختند و سال‌هاست که همین دشمنان توطئه و جنگ‌های ترکیبی را به راه‌انداخته ولی ملت ایران اجازه ندادند آن‌ها به اهدافشان برسند.

استاندار لرستان تصریح کرد: دشمن در طول این سال‌ها تلاش کرده تا با فشار تحریم و فتنه‌ها بتواند به اهداف خود برسد ولی انسجام ملت ایران همه این توطئه‌ها را نقش بر آب کرده است.

شفقت با بیان اینکه دشمن از اقتدار و پیشرفت ملت ایران هراس دارد، بیان کرد: دشمنان‌ سعی کردند تا با ایجاد مانع بتوانند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند ولی ایران اسلامی به برکت خون شهدا به راه خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: القاء یاس و ناامیدی در بین مردم از اهداف دشمن است چرا که تاب دیدن پایداری ایران را ندارند ولی در همه حوادث و وقایع ملت ایران متحدتر به مسیر خود ادامه داده است.

استاندار لرستان با اشاره به جبهه‌ مقاومت گفت: رژیم‌صهیونیستی در حال نابودی است و این ایستادگی ملت فلسطین سبب شده تا این رژیم‌صهیونیستی دست به ترور شخصیت‌ اسماعیل هنیه بزند و این ترور را انجام دادند تا سبب شوند جبهه مقاومت استمرار نداشته باشد ولی ایستادگی ملت فلسطین، رژیم کودک‌کش را نابود خواهد کرد.

شفقت بیان کرد: امروز جوانان کشورهای اروپایی پیام نامه رهبری را دریافت کرده و در دفاع از جبهه مقاومت واکنش نشان دادند و روز به روز شاهد گسترش اسلام در جهان هستیم.

وی گفت: شهید هنیه در مکتب اسلام توانست اینگونه در برابر رژیم‌صهیونیستی بایستد لذا دشمن بداند ترور این شخصیت‌ عزیز هیچگاه سبب تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد و ملت‌ها در این روزها خشم خود را علیه رژیم جعلی فریاد می‌زنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از