حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

خون مجاهدان شهید باعث پایداری درخت مقاومت می‌شود

خون مجاهدان شهید باعث پایداری درخت مقاومت می‌شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: خون مجاهدان شهید باعث پایداری درخت مقاومت می‌شود و همه این موارد نشان می‌دهد رژیم‌صهیونیستی به نابودی نزدیک است.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهارداشت: این رفتار وحشیانه دشمن، حاکی از این است که رژیم صهیونیستی ذاتاً تروریست است و ترور شهید هنیه با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که نشان‌دهنده ذات تروریسیتی آن‌هاست.

وی افزود: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بنای ایجاد صلح و آرامش را در دنیا ندارند و همیشه به دنبال خشونت و نقض حقوق‌بشر هستند، از طرفی به هیچ یک از قواعد بین‌المللی پایبند نبوده و خوی آن‌ها حیوانی است، اینکه عزیزی مهمان سرزمینی باشد و در حالی که همه اعضای خانواده خود را تقدیم آزادی و عزت بشریت نموده، اینچنین مورد خشم قرار می‌گیرد، حاکی از تلاش مذبوحانه رژیم‌صهیونیستی و نظام سلطه است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری خون شهدای جبهه مقاومت، گفت: جبهه مقاومت موقعیت و معادلات رژیم‌صهیونیستی و نظام سلطه را در منطقه و جهان به هم ریخته و مانع سلطه‌جویی و افزون‌طلبی آن‌ها شده است و لذا هر خونی که از مجاهدان جبهه مقاومت پای این درخت ریخته می‌شود، باعث تقویت، بقاء و پایداری آن‌ها خواهد شد.

گودرزی عنوان کرد: جبهه مقاومت تا نابودی کامل رژیم کودک‌کش از پای نخواهد نشست و همه این موارد نشان‌دهنده این است که رژیم‌صهیونیستی به نابودی و اضمحلال نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه این ترور از روی محاسبات غلط و رفتار هیجانی بوده است، تصریح کرد: ریختن خون مظلوم شهید اسماعیل هنیه باعث درآمیخته شدن و آمیختگی بیشتر بین دو ملت ایران و فلسطین می‌شود و رژیم‌غاصب را به نابودی نزدیک می‌کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یاداور شد: بدون تردید صحنه‌گردان همه اینها آمریکای جنایتکار است و ملت‌ها بدانند آمریکا قابل اعتماد نیست و وقتی از روبه‌رو لبخند می‌زند از پشت به آن‌ها خنجر می‌زند و اگر قرار باشد ملتی نگاه به دست آمریکا و رژیم‌صهیونیستی داشته باشد، بهره‌ای از سعادت و عزت نصیب آن‌ها نخواهد شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: هر ملتی که سعادت و رستگاری را می‌طلبد و خواهان استقلال و عزت است باید در برابر دشمن بایستد و شهادت اسماعیل هنیه آسیبی به روند جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد بلکه باعث تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از