حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/10 شمسی | 2024/10/01 میلادی
خیرین سلامت ۱۶۲ میلیون تجهیزات اهداء کردند
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان:

خیرین سلامت ۱۶۲ میلیون تجهیزات اهداء کردند

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: امسال خیرین سلامت ۱۶۲ میلیون تجهیزات بهداشتی و درمانی اهداء کردند.

بهروز عزت‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: خیرین سلامت با ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی و اهدای تجهیزات، به درمان بیماران کمک می‌کنند که در این راستا پروژه‌‌هایی ساخته می‌شود.

وی افزود: امسال خیرین سلامت ۱۶۲ میلیون تومان تجهیزات را اهداء کردند که در اختیار مراکز درمانی و بهداشتی قرار گرفت و علاوه بر این نیز کمک‌های نقدی را برای اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی اهداء کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان تصریح کرد: از جمله اقداماتی که امسال در دستور کار قرار گرفته، کلنگ‌زنی درمانگاه خیریه الغدیر بوده است، همچنین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی برکت افتتاح شد و برای احداث این پروژه ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

عزت‌پور یادآور شد: در تلاش هستیم تا شعبه دوم موسسه مرهم نیز راه‌اندازی شود تا خدمات مورد نیاز را ارائه دهند، علاوه بر این نیز وب‌سایت و سامانه اعلام نیازسنجی‌های حوزه سلامت کل استان راه‌اندازی شده است.

وی با بيان اینکه مجمع خیرین سلامت در سه شهرستان بروجرد، دورود و ازنا فعالیت دارند، بیان کرد: مجمع خیرین سلامت دورود امسال ایجاد شد و رایزنی جهت تاسیس مجمع خیرین سلامت شهرستان کوهدشت نیز در حال انجام است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان از افتتاح دو پروژه عمرانی خیرساز خبر داد و گفت: چهار پروژه در حال حاضر در دست احداث است که دو پروژه به زودی افتتاح می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از