حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

دانشجویان بیدار، جنایت‌های آمریکا را بر نمی‌تابند

دانشجویان بیدار، جنایت‌های آمریکا را بر نمی‌تابند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: اقدام دانشجویان بیدار آمریکایی برای جهان امروز درس عبرتی است و ما یک نسل جدید می‌بینیم که جنایت‌های آمریکا را بر نمی‌تابند.

حجت‌الاسلام علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با برخورد‌ وحشیانه غرب با دانشجویان، اظهار داشت: یکی از اتفاقات بزرگی که در دنیا اتفاق افتاد و دل همه انسان‌های آزاده را غمناک کرد موضوع فلسطین و غزه است که به دنبال این قضیه بی‌رحمی دنیای غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، آن‌ها برای حمایت از رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی برای خود قائل نشدند.

وی افزود: آمریکا همیشه از حقوق بشر، صلح و آزادی انسان‌ها حرف می‌زند اما قضیه غزه و فلسطین نشان داد که آن‌ها فقط مردم را فریب می‌دهند؛ اتفاقی که باعث شد چهره سردمداران غرب نِمود بیشتری پیدا کند، ظهور دانشجویانی بود که در حمایت از مردم غزه و مخالفت با کشتار‌های بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی اقدام کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: آمریکا برای سرکوب دانشجویان از هیچ خشونتی ابایی ندارد آن‌ها با نیروی مسلح وارد دانشگاه‌ها شدند و دانشجویان را دستگیر کردند، آمریکا خود را مهد دموکراسی می‌داند اما در مقابل ابراز عقیده دانشجویان با خشونت برخورد می‌کند و اگر این اتفاق در یک کشور خاورمیانه‌ای رخ می‌داد تمام ارزش‌های آن کشور را زیر سوال می‌بردند.

حجت‌الاسلام درویشی گفت: رسانه‌های غربی به راحتی از کنار این کشتار عبور کردند و از دولت‌های غربی و افکار خشونت‌آمیز پشتیبانی می‌کنند اما اقدام دانشجویان بیدار آمریکایی برای جهان امروز درس عبرتی است و ما یک نسل جدید می‌بینیم که جنایت‌های آمریکا را بر نمی‌تابند.

وی بیان کرد: در گذشته آن‌ها می‌گفتند که در محیط‌های علمی باید برخورد علمی صورت بگیرد اما اکنون به نسخه خود عمل نمی‌کنند، اکنون افکار عمومی دانشجویان بیدار شده و قطعاً در پیشبرد برنامه‌ها و آینده جنگ غزه و رژیم صهیونیستی مؤثر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان افزود: دانشجو منادی یک ایده و تفکر است و ما باید برخوردهای علمی و فرهنگی در سطح دانشگاه داشته باشیم، این نوع خشونت نشان‌دهنده این است که حاکمان غرب به چیزی کمتر از سرکوب در مقابل حکومت‌های خود راضی نیستند و برای تثبیت حاکمان حکومت‌ها از هر خط قرمزی عبور می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از