حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/11 شمسی | 2024/10/02 میلادی
شلیک موشک‌های سپاه سبب خوشحالی آزادگان جهان شد
امام جمعه پلدختر:

شلیک موشک‌های سپاه سبب خوشحالی آزادگان جهان شد

امام جمعه پلدختر گفت: شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به قلب رژیم صهیونیستی موجب خوشحالی همه ملت، مردم جهان اسلام و آزادگان جهان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجیوند ظهر امروز در مراسم تجمع دانشجویان دانشکده پرستاری پلدختر با بیان اینکه طبق منطق قرآن کریم ما در راه جهاد چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز هستیم اظهار داشت: شایسته نبود سید حسن نصرالله پس از چهل سال مجاهدت به مرگ طبیعی از دنیا می‌رفت و ایشان لایق شهادت بودند.

وی با بیان اینکه یک مجاهد پس از سال‌ها مجاهدت بهترین مزدی که می‌تواند بگیرد شهادت در راه خداست افزود: شهادت سید حسن نصرالله به‌ عنوان چهره تاثیرگذار در جهان عرب و دنیای اسلام، داغ سنگینی است و از جمله رخنه‌هایی که به راحتی پُر نمی‌شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهید نصرالله عالم مجاهد، با تدبیر و با کاریزمای ویژه و تاثیرگذار در جهان اسلام بود، عنوان کرد: جبهه مقاومت با این شهادت‌ها پویاتر و زنده‌تر می‌شود ولی پُر کردن خلع برخی مجاهدان کار سختی است و داغ سید حسن نصرالله داغ بسیار سنگینی است.

وی بیان کرد: شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به قلب رژیم صهیونیستی موجب خوشحالی همه ملت، مردم جهان اسلام و آزادگان جهان شد که از این اقدام ارزشمند تقدیر و تشکر می‌کنم.

حاجیوند با بیان اینکه این اقدمات وحدت ملی ما را بیشتر می‌کند گفت: جمهوری اسلامی به لطف خدا در نقطه‌ای است که بدون حضورش مسائل جهان و منطقه حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در صدر اسلام و طبق روایات ایران مرکز دنیای اسلام است تصریح کرد: کاری که ایران اسلامی شب گذشته انجام داد به اذن قرآن و خداوند بود چون اگر ما به  اینگونه اقدامات واکنش نشان ندهیم باید ذلت را بپذیریم و شاهد پیشروی دشمن خواهیم بود.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: اسلام دین جنگ‌طلبی نیست ولی از جنگ هم گریزان نیست، این خاصیت تعالیم اسلام، ائمه شیعه و رهبران اسلامی است.

وی افزود: ما همیشه صلح‌طلب بوده و هستیم ولی زیر بار زور نمی‌رویم، راه ما برگرفته از مکتب سیدالشهداء است و با این عقیده تربیت می‌شویم.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا پرچم سرخ امام حسین (ع) همچنان بالاست و امروز بیش از هر زمانی تجلی پیدا کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از