حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
دستاوردهای جبهه مقاومت تبیین شود
تحلیگر مسائل سیاسی:

دستاوردهای جبهه مقاومت تبیین شود

تحلیگر مسائل سیاسی گفت: جهاد تبیین در مسئله محور مقاومت ضروری است و باید دستاوردهای این جبهه بیان شود.

مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: رژیم‌ صهیونیستی و صحنه‌گردان اصلی جنایاتی که در غزه و لبنان رخ داده است، آمریکا و کشورهای غربی است. این رژیم جعلی در برابر جبهه حق به درماندگی افتاده و در واقع دچار شکست شده‌اند ولی اعتراف برایشان سخت است از همین رو دست به دامان جنگ روانی شدند.

وی افزود: امروز رژیم‌ صهیونیستی دست به ترور فرماندهان جبهه مقاومت زده و بر این تصور هستند که با حذف این شخصیت‌ها می‌توانند به اهداف خود برسند و جلوی حرکت پُرشتاب جبهه مقاومت را بگیرند در حالی که هر روز شاهد حرکت مقتدرانه جبهه مقاومت هستیم.

تحلیگر مسائل سیاسی تصریح کرد: حرکت جبهه مقاومت وابسته به شخص نیست و دشمنان تلاش می‌کنند تا شبهاتی را در جوامع ایجاد کنند تا ملت‌هایی که پشتوانه جبهه مقاومت هستند دچار تردید کنند اما این توطئه‌های دشمن راه به جایی نخواهد بُرد.

اسماعیلی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در مسئله محور مقاومت، گفت: با توجه به اینکه سال‌هاست مظلومان فلسطین مورد ظلم قرار گرفته و امروز جبهه مقاومت در برابر این ظالمان ایستاده‌اند که باید ابعاد مختلف این تحولات تبیین شود چرا که دشمن می‌کوشد تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد ولی جهاد تبیین در این راستا همه نقشه دشمن را خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: امروز لازم است که مسائل مختلف در مورد محور مقاومت در بین افراد به‌خصوص نسل جوان تبیین گردد تا همه اذهان متوجه جنایت ظالمان و مظلومیت مظلومان شوند ولی در نهایت پیروزی اصلی با جبهه حق است و دشمن نابود خواهد شد.

تحلیگر مسائل سیاسی با اشاره به حمایت از مظلومان غزه و لبنان، گفت: امروز مردمان بسیاری از کشورهای مختلف در حمایت از این مظلومان قیام کرده و استکبارستیزی خود را به همه جهان نشان می‌دهند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای بقاء، دست به هر کاری می‌زند و با توجه به اینکه رژیم‌ صهیونیستی و حامیان آن در دنیا منفور شده‌اند تلاش می‌کنند تا با استفاده از ابزار رسانه بتوانند ذهن افراد را به سمت و سویی دیگر منحرف کنند که این اقدام دشمن فایده‌ای ندارد و جهاد تبیین همه این ترفندهای دشمن را از بین می‌برد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از