حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

دستاوردهای دفاع‌مقدس به خوبی تبیین شود

دستاوردهای دفاع‌مقدس به خوبی تبیین شود

امام جمعه بروجرد گفت: دستاوردهای دفاع‌مقدس به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی صبح امروز در دیدار با نیروهای مسلح که در آستانه هفته دفاع‌مقدس در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران با دست خالی هشت سال در برابر دشمن ایستادند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

وی افزود: اعتقاد و اخلاق دو ویژگی منحصربه‌ فرد رزمندگان ما در جبهه‌ها بود که سبب شد تا با داشتن این دو ویژگی از سایر نیروهای نظامی دنیا برتر باشند، نیروهای مسلح گوش به فرمان امام‌راحل توانستند با همه توان در برابر دشمن بایستند و به پیروزی برسند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: از همه اقشار مختلف راهی جبهه‌های جنگ شده بودند تا جایی که جبهه‌ها به یک دانشگاه تبدیل شده بود و درس توحید را فرامی‌گرفتند و اینگونه با همین روحیه ایستادند و دفاع نمودند.

حسینی بیان کرد: امروز لازم است که نیروهای جوان از اخلاق و ویژگی‌های رفتاری رزمندگان دوران دفاع‌مقدس الگو بگیرند تا بتوانند در برابر توطئه‌های دشمن بایستند.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای دفاع‌مقدس به خوبی تبیین شود، یادآور شد: در هشت سال جنگ تحمیلی رشادت و شجاعت‌های زیادی مشاهده شد که امروز باید همه آن‌ها برای نسل جوان تبیین شود تا بدانند برای پیروزی و استمرار این انقلاب چه جانفشانی‌هایی صورت گرفته است.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: در واقع جنگ تحمیلی یک توطئه جهانی بود برای اینکه به نظام نوپای انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند ولی با یاری خدا، اخلاص و جانفشانی شهدا و رزمندگان ایران در این جنگ به پیروزی رسید.

حسینی جنایت اخیر رژیم‌صهیونیستی را یک اقدام غیرانسانی برشمرد و گفت: رژیم جعلی روز به روز به زوال نزدیک می‌شود ولی بدانند که پاسخی محکم در برابر این جنایت‌ها دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از