حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

دسیسه‌ دشمن با هوشیاری ملت ایران خنثی شد

دسیسه‌ دشمن با هوشیاری ملت ایران خنثی شد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن با هوشیاری ملت ایران خنثی شده است و نمونه آن اغتشاشات سال گذشته بود که با حضور مردم این توطئه‌ طراحی شده، نقش بر آب شد.

مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان انقلاب و مردم ایران هراز چندگاهی توطئه‌هایی را طراحی می‌کنند و در بسیاری از دسیسه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته به صورت پیدا و پنهان، دست پلید رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به چشم می‌خورد.

وی افزود: یک نمونه از این موارد، اغتشاشات سال گذشته بود که حضور عوامل مزدور آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین کوردل به عنوان میدان‌دار اغتشاشات در آن اثبات شد ولی در نهایت تیر دشمن به سنگ خورد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال هم دشمنان و ضدانقلاب تلاش کردند که در سالگرد اغتشاشات، کشور را ناامن جلوه دهند که با هوشیاری مردم شریف ایران دچار سرخوردگی شدند.

ویسکرمی عنوان کرد: وقتی که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم رژیم صهیونسیتی برای نخستین‌بار در طول حیات منحوس خود در داخل محدوده گنبد آهنین، مورد حمله جبهه مقاومت قرار گرفت و به شدت در مسیر نابودی قرار گرفته است و قلم به مزدهای آنان هم از همان شبکه‌های اجتماعی اخراج می‌شوند و مردم سرافراز ایران پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را جشن می‌گیرند.

وی بیان کرد: در اغتشاشات سال گذشته تعدادی از مردم بی‌گناه و نیروهای امنیتی و انتظامی به شهادت رسیدند که در میان آن‌ها اسامی تعدادی از مردم شریف لرستان به چشم می‌خورد که در مسیر دفاع امنیت جان خود را تقدیم کردند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته قابل توجه این است که تمام این عزیزان در خارج از استان لرستان به شهادت رسیدند و همین امر نشان می‌دهد که مردم شریف و ولایتمدار لرستان مانند همیشه در روزهای خطر حامی و پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان که جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی را طراحی کرده بودند، در این روزها به رژیم صهیونسیتی به عنوان فرزند نامشروع نظام سلطه، برگشته و بادی که در اغتشاشات سال گذشته کاشتند اینک به صورت طوفان در سرزمین‌های اشغالی درو می‌کنند و بار دیگر فرمایش شهید سردار سلیمانی اثبات شد که فرمودند هرکسی به این نظام تیری انداخت، آواره شد.

ویسکرمی با اشاره به نقش مردم در خنثی کردن توطئه اغتشاشات سال گذشته، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سال گذشته با حضور خود نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت هستند و این پیام مهمی از سوی مردم بود که در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از