حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دادستان کل کشور:

دشمن از فرهنگ و آئین ملت ایران می‌ترسد

دشمن از فرهنگ و آئین ملت ایران می‌ترسد

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن از فرهنگ و آئین ملت ایران می‌ترسد گفت: آمریکا به دنبال برهم زدن استقلال سیاسی کشور ماست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌ محمدکاظم موحدی‌آزاد ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه دادستان مرکز لرستان اظهارداشت: حضرت فاطمه زهرا (س) در خطبه فدکیه به فلسفه خلقت اشاره کردند و فرمودند خدای متعال پیروی از ما را سبب نظام جامعه اسلامی و رهبری ما را باعث وحدت و جلوگیری از تفرفه قرار داد.

وی افزود: اطاعت از خاندان نبوت و امامت سبب می‌شود که جامعه مسلمین دارای انسجام و نظم باشد و امامت باعث می‌شود از بهم ریختگی جامعه مسلمین جلوگیری کند. 

دادستان کل کشور عنوان کرد: نبی مکرم اسلام هم جلال آفریدگار است و هم جمال او که صفات جلال و جمال خدا را نمایش می‌دهد، دختر او زهرای مرضیه پدری مثل پیامبر اکرم و مادری مثل خدیجه(س) دارد که تمام هستی خود را در راه رونق اسلام خرج کرد بنابراین وقتی قطب فکری جامعه مسلمین چنین انسان‌هایی باشند و جامعه اگر توفیق پیدا کرد که دنباله‌رو چنین انسان‌هایی باشد صددرصد دارای نظم، وحدت و انسجام خواهد بود و مردم در این جامعه در کنار هم با صمیمیت زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: در دوران انقلاب امام راحل وقتی که ملت ایران را دعوت به پیروی از نبی مکرم اسلام و خاندان نبوت کرد و مردم هم ۹۸ درصد به صحنه آمدند و آری گفتند مشکلات را یکی پس از دیگری حل کردند، امروز نیز اگر به همین ریسمان چنگ زنیم و رها نکنیم مشکلاتمان حل خواهد شد.

موحدی‌آزاد گفت: چرا دشمن از ملت ایران می‌ترسد؟ چرا این همه سرمایه‌گذاری می‌کند؟ چرا یک عهده افراد جوان کم‌سواد سطح پایین و ناآگاه را فریب می‌دهند و اینها بمب به بدن خود می‌بندند و درمیان شیعیان ایران، پاکستان، افغانستان و در جاهای دیگر منفجر می‌کنند و مریدان خاندان نبوت را مظلومانه به شهادت می‌رسانند؟ چراآمریکا، اسرائیل و سایر کشورها این همه از ملت ایران می‌ترسند؟ مگر بمب اتم دارید؟ بمب اتم که نداریم، پس چرا می‌ترسند؟ 

وی تصریح کرد: ولی امر و مرجع تقلیدمان جایز ندانستند، متخصصان می‌گویند امکان ساخت آن وجود دارد، ما اگر غنی‌سازی ۶۰ درصد و بیشتر را داریم پس چطور نمی‌توانیم بمب اتم بسازیم؟ که باید گفت آئین ما این اجازه را نمی‌دهد همانطور که آئین ما در جنگ اجازه نداد آب شرب دشمن را مسموم کنیم، افرادی را که فرار می‌کردند از پشت بزنیم، اسیر را بزنیم و شکنجه کنیم و زنان را بکشیم بنابراین همان آئین اجازه نمی‌دهد که بمب اتم بسازیم.

دادستان کل کشور اظهارداشت: اسلام معیار داد و یکی از انتظام امور و نظم امور در جامعه مسلمین همین مسائل است بنابراین اسلام در جنگ هم نظم دارد و در مقابل دشمن آئین‌نامه و دستورالعمل دارد و اینگونه نیست که هرچه به ذهنش رسید عمل کند، هدفش وسیله تولید کند چون برای رسیدن به هدف، کار حرام مرتکب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن از فرهنگ و آئین ملت ایران می‌ترسد افزود: دشمنان می‌ترسند که این فرهنگ و آئین جهان‌گیر شود که جهان‌گیر شده است، همانطور که امام راحل فرمود: ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم. دشمن یک اشتباه بزرگ مرتکب شد که بعد از انقلاب در کردستان و جاهایی دیگر ناامنی درست کرد اما اشتباه بزرگش تحمیل جنگ بود، اگر می‌دانستند که نتیجه جنگ چه می‌شود چنین غلطی نمی‌کردند. امام (ره) جنگ را بسیار زیبا تحلیل کرد و سیلی محکمی شد بر صورت کسانی که این جنگ را تحمیل کردند.

موحدی‌آزاد اظهارداشت: امام (ره) فرمود ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم، ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت کردیم و در جنگ پرده از چهره تزویر جهان‌خواران را کنار زده‌ایم. همچنین فرمودند نجات فلسطین هم از جنگ ما خواهد بود.

وی افزود: امروز در آمریکا، انگلیس و سراسر اروپا از غزه حمایت می‌کنند که باید گفت امام رحل این فرهنگ را ایجاد کرده است.

دادستان کل کشور عنوان کرد: امام فرمودند اگر نفوذ روحانیت باشد اسرائیل نمی‌تواند برجایی تسلط پیدا کند، اگر نفوذ روحانیت باشد اسرائیل نمی‌تواند ذخایر ما را غارت کند. امروز آمریکا هم نمی‌تواند ذخایر ما را غارت کند و تنها کشوری که آمریکا نمی‌تواند ذخایر نفتی او را ببرد کشور مستقل، آبرومند و قهرمان ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: آمریکا اگر بتواند به ذخایر کشور ما دست پیدا کند به دنبال چاه‌های نفت، میادین گازی و بر هم‌زدن استقلال سیاسی کشور ماست.

موحدی‌آزاد با اشاره به تبلیغ رسانه‌های مزدور بیان کرد: حتی دیروز به دادستان‌ها اعلام کردیم و گفتیم کسانی که در فضای مجازی تولید محتوای مجرمانه دارند با آنها برخورد کنید که شبکه‌های معاند شروع به جوسازی کردند که جمهوری اسلامی می‌خواهد کاربران را از فضای مجازی محروم کند، می‌خواهد فضای مجازی را ببندد اما به هیچ‌وجه چنین چیزی صحت ندارد.

وی گفت: ما فقط به دنبال برخورد با مجرمانی هستیم که فریب خوردند و بعضاً هم معاند هستند البته محدوداند و محتوای مجرمانه تولید و حرمت‌شکنی کردند و دادستان‌های ما قاطعانه با این حرمت‌شکنان برخورد می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از