حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

دولت سیزدهم مقابل رانت و فساد ایستاد

دولت سیزدهم مقابل رانت و فساد ایستاد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دولت سیزدهم گام بلندی را در مسیر مبارزه با فساد از طریق راه‌اندازی سامانه فروش دارو، صدور مجوزهای کسب‌وکار، املاک و اسکان برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم و گام‌های بلند دولت سیزدهم در جهت مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت از طریق راه‌اندازی سامانه‌ها در حوزه‌های مختلف بوده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرد: دولت با ایجاد شفافیت جلوی فساد در بسیاری از حوزه‌ها را گرفته و در مقابل رانت‌های مختلف ایستاده است.

وی افزود: یکی از اقدامات دولت در این راستا راه‌اندازی سامانه در حوزه فروش دارو از داروخانه به مصرف‌کننده یا پلتفرم دارو است که آیین‌نامه اجرایی آن در سال ۱۴۰۱ و در دولت سیزدهم تدوین و تصویب‌شده است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت در راستای ایجاد شفافیت راه‌اندازی سامانه صدور مجوزهای کسب‌وکار است، صدور مجوزهای کسب‌وکار یک مسیر مهم برای رانت و فساد بود که با راه‌اندازی سامانه صدور مجوزهای کسب‌وکار جلوی این مفاسد گرفته‌شده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: سامانه املاک و اسکان و دیگر سامانه‌ها که در دولت سیزدهم راه‌اندازی شده تأثیر بسزایی در ایجاد شفافیت و جلوگیری از رانت و فساد داشته است.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از